Ik mis tekstquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:52 schreef Deisyy het volgende:
.
Dat ze marokkaanse heeft er niet zoveel mee te maken. Als ze gezeg zou hebben dat ze Spaans, Irakees, Egyptische of Italiaans was dan zouden mensen die dat niet wisten dat ook geloven. Haar donkere huidskleur geeft aan dat ze oorspronkelijk minstens uit een warme gebied komt. Haar krullen zeggen denk ik niets daarbij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er ook niet uit wil zien als een Marokkaanse en Nada wil dat ZEKER niet.
Ik heb zoiets van.... ga lekker naar huis Jaapquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef tuinfluiter het volgende:
(Zuurpruim-gezicht)
Jaap: Ik heb zoiets van, ik wacht het wel even af,
ik ga anders maandag klagen.
Ik ook, 2 x zelfs, ik had ruzie met de knopjesquote:
?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:57 schreef tony38 het volgende:
VANDAAG EINDE GOUDEN KOO (WAS NET OP VOL)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
viend van de redacktie![]()
![]()
Hij moet helemaal niets klagen,maar gewoon vandaag weggaan. Net als in me droom.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:49 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft zoiets van...........hij gaat maandag wel klagen!
op vol wordt ook gelinkt naar een artikel dat natasia donderdag terug zou komen in de kooi, duidelijk dus, niemand weet iets......quote:
http://www.youtube.com/watch?v=KDLgNFKy-KU&mode=related&search=quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:57 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dat ze marokkaanse heeft er niet zoveel mee te maken. Als ze gezeg zou hebben dat ze Spaans, Irakees, Egyptische of Italiaans was dan zouden mensen die dat niet wisten dat ook geloven. Haar donkere huidskleur geeft aan dat ze oorspronkelijk minstens uit een warme gebied komt. Haar krullen zeggen denk ik niets daarbij.
Waar lees je dat dan??quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:00 schreef Kinga het volgende:
OMG, ik lees net dat Natasia terug komt?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=9064&start=75
Zo slecht ziet ze er ook weer niet uit. Dan vind ik Nadia 10 keer erger.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[afbeelding]
Chique oorbel van Amanda.
Jaap en Brian hebben Kim gisteravond ontzettend lopen afzeiken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:02 schreef Kinga het volgende:
Wat is er met Kim en Brian en Jaap gebeurd dan?
Jaap en Brian waren gisteravond uiterst onbeschot tegen Kim. Als ik op dat moment in DGK geweest was, had ik ze allebei een muilpeer gegeven. En dan zeg ik het netjesquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:02 schreef Kinga het volgende:
Thanks BQ.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap en Brian hebben Kim gisteravond ontzettend lopen afzeiken.
Is toch een grapje.Natasia komt er donderdag in,dus stoppen zal dan wel niet.Bah en dat net met de ontslagronde komt dat enge wijf er weer in.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:00 schreef tony38 het volgende:
kut einde gouden kooi vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij is Kim niet al te zuinig (lees:respectloos) in de maling genomen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:02 schreef Kinga het volgende:
Heeft Brian haar weer geslagenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[afbeelding]
Chique oorbel van Amanda.
Wat te denken van haar borst die er half uithangt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:03 schreef Shayndel het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img19/1190461014-150.jpg]afbeelding][/url]
Blauwe jurk en groene makeup ogen
Geen angst, ze komt alleen maar een keer koken!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch een grapje.Natasia komt er donderdag in,dus stoppen zal dan wel niet.Bah en dat net met de ontslagronde komt dat enge wijf er weer in.
Dat vond ze juist zo mooi subtiel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat te denken van haar borst die er half uithangt.![]()
Is dat niet angstig genoeg?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen angst, ze komt alleen maar een keer koken!![]()
Dan is de verkering zeker uit met Natasja haar miljonairquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch een grapje.Natasia komt er donderdag in,dus stoppen zal dan wel niet.Bah en dat net met de ontslagronde komt dat enge wijf er weer in.
Brian vond ook dat Kim aan het flirten was bij Huub die piano speelde.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:05 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij is Kim niet al te zuinig (lees:respectloos) in de maling genomen.
Glamourous noemde ze hetquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat vond ze juist zo mooi subtiel.![]()
Een paar uur is al erg genoeg.Word lekker weer Huub en Lieke pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen angst, ze komt alleen maar een keer koken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |