Nee hoor, ze zijn helemaal klaar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij moeten ze zich nog echt opmaken, dat wat er nu op zit is vast ff snel snel gedaan en de make up die bij de jurken past komt nog.
Toch?
Yep, als Miss Natrasha.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doet dat mondje me aan Eric denken![]()
Zielig...Want heel leijk door al het make up!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
Die getuite lipjes van Nadia als ze in de spiegel kijkt![]()
die getuite lippen worden ook wel pijpbekkies genoemdquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat verklaard mijn braakneigingenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
die getuite lippen worden ook wel pijpbekkies genoemd
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:24 schreef Dreamboy het volgende:
Meschien maken ze wel bekent vandaag dat de DGK gaat stoppen vandaag en dat ze er dan achteraan zeggen jullie zitten nu in BB
mag ik ff voor ?quote:
Heb jij het nou goed gehoord of ik?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Naad moet goed eten van de FEBO. De rest moet rustig aan doen met de drank, het is niet de bedoeling dat ze om 19.00 uur lam zijn.
Ik hoop dat Huub van de drank afblijft.
Een combinatie van beide.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Heb jij het nou goed gehoord of ik?
weet ik niet ik weet alleen dat ze om half2 klaar moesten zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef ruby het volgende:
Weten jullie hoe laat het bezoek komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |