Okee, dank je wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
weet ik niet ik weet alleen dat ze om half2 klaar moesten zijn.
Hij wou zich eerst niet scheren, maar Amanda zei dat die zich niet moest scheren omdat die er zo sexie uitzag.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef ericahysterica het volgende:
handig hoor brian, je scheren als je al helemaal aangekleed bent![]()
Hij zei vanochtend nog dat hij blij is dat hij een man is en geen vrouw, die hebben nl erg veel tijd nodig om op te tutten aan te kleden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef Sheel het volgende:
Dennis heeft meer tijd nodig om zich aan te kleden als de dames....![]()
toch best knap van dennix dat elke dag bijna elk plukje haar hetzelfde zitquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIMORGEN !!!!!!
De TT klopt niet. Het is de LAATSTE voor 2500. Als het de VOORLAATSTE voor
2500 was, zou het 2498 zijn, maar het is 2499 !!! Snappie ?![]()
![]()
Wat ziet mijn Dennis er weer Spic&Span uit vandaag ! Wordt er helemaal
vrolijk van !!
met een beetje mazzel leer je dennis zijn vriendjes ook kennen en natuurlijk niet te vergeten jouw nieuwe schoonmama!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIMORGEN !!!!!!
![]()
vrolijk van !!
Daar heeft 'ie 'speciaal spul' voor, ben effe de naam kwijt, een soortquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:33 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
toch best knap van dennix dat elke dag bijna elk plukje haar hetzelfde zit
OH JA !! Ik krijg SchoonMama vandaag te zien !!!! *huppeltje in de kamer maak*quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
met een beetje mazzel leer je dennis zijn vriendjes ook kennen en natuurlijk niet te vergeten jouw nieuwe schoonmama!![]()
Scherp opgemerkt van de TT....je vergeet alleen dat het al een tijdje MIDDAG is...quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef dgk_fan het volgende:
GOEIMORGEN !!!!!!
![]()
vrolijk van !!
die kleur staat haar ook voor geen meterquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:36 schreef ericahysterica het volgende:
nadia komt een beetje depri over. Zou zij haar jurk op de rug ook zo lelijk vinden als ik?![]()
heeft ze ook al wat opgeruimd, of alleen maar aan Lieke doorgegeven dat er opgeruimd moest worden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
En Naad gaat nog maar een keer tangen, niet te geloven ze is al ruim 2 uur bezig geweest.![]()
Het laatste dus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:38 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft ze ook al wat opgeruimd, of alleen maar aan Lieke doorgegeven dat er opgeruimd moest worden?
Op het eind van BB zaten we toch ook rond de 1000? Of vergis ik mij nou...quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:39 schreef akveor het volgende:
Het is mij allemaal iets te toevallig..... Vandaag de laatste dag van het DGK jaar en de 2500ste COS wordt gehaald. Strange... lol
Ben je zo bijgelovig?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:39 schreef akveor het volgende:
Het is mij allemaal iets te toevallig..... Vandaag de laatste dag van het DGK jaar en de 2500ste COS wordt gehaald. Strange... lol
Ze heeft ook even aan de punt van het dekbed getrokken. En vroeg toen aan Nix: "Skattieeeeeee, is ons bed zo netjes??"quote:
We houden ons keurig aan ons scriptquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:39 schreef akveor het volgende:
Half 2 klaar zijn met kleding ,make-up en haren,quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef ericahysterica het volgende:
weet ik niet ik weet alleen dat ze om half2 klaar moesten zijn.
denk je dat ze ze zich daar druk over maakt ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:36 schreef ericahysterica het volgende:
nadia komt een beetje depri over. Zou zij haar jurk op de rug ook zo lelijk vinden als ik?![]()
Jaahh ik ben ook voor veel alcohol vandaagquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:41 schreef dgk_fan het volgende:
Brian heeft er ook ECHT zin in, en drinkt zich alvast een beetje in....
[afbeelding]
Ik ook,ben daar altijd bang voorquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Naad moet goed eten van de FEBO. De rest moet rustig aan doen met de drank, het is niet de bedoeling dat ze om 19.00 uur lam zijn.
Ik hoop dat Huub van de drank afblijft.
Ik denk dat jij er ook niet uit wil zien als een Marokkaanse en Nada wil dat ZEKER niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:43 schreef Shayndel het volgende:
Lieke's haar ziet er mooi uit, maar moet nog iets netter gemaakt worden. nadia zou er ook wel mooi uitzien met haar krullen als ze die stijltang eens liet staan. amanda's haar is baggerzooi, maar daar is dan ook niets meer aan te doen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij is Victoria Beckham groter voorbeeld van nadia. Die oefende tijdens de spicegirls ook dat tuitmondje in. En ze hebben beetje zelfde look.
Ze hebben alle drie een lelijke jurk aan imo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
Wat een lelijke jurk heeft Lieke aan!
Kijken of Jaap en Brian nog zo'n grote mond tegen haar hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:48 schreef Kinga het volgende:
Kim is er.
Cap?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben alle drie een lelijke jurk aan imo.
Kim is er al![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
Wat een lelijke jurk heeft Lieke aan!
Ik denk dat hij instructies heeft gekregen van de FEBO om vandaag gezellig te doen, dat zal niet meevallen voor Jaap.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:49 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft zoiets van...........hij gaat maandag wel klagen!
*zucht*......ik hoop dat er NIEMAND van zijn familie/vrienden komt.......quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:49 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft zoiets van...........hij gaat maandag wel klagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |