quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:56 schreef Nostalgist het volgende:
En verder !
Nog geen streams op Naad, helaas.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:57 schreef pasjesjen het volgende:
Ik was even aan het omkleden naad al in haar jurk gesingaleerd?
Helaas?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog geen streams op Naad, helaas.
Ja helaas wil zien hoe ze zich in de jurk propt leedvermaak zeg maarquote:
Iedereen wil toch zien hoe ze zich erin probeert te wurmen en dat het maar net past en er niet uit ziet!quote:
Ik wil zien hoe ze zich in haar jurk hijst, vooral het ingezette stuk op haar rugquote:
Ik ben door Nadia nu een ramptoerist...Ik kan niet wachten tot het fout gaatquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:00 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Iedereen wil toch zien hoe ze zich erin probeert te wurmen en dat het maar net past en er niet uit ziet!
Amanda draagt er ook niets onder, ze zijn bang dat het ondergoed tekend.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:03 schreef Kinga het volgende:
Nadia doet geen ondergoed aan onder de jurk.... die hangtieten in die jurk
Waren ze naakt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:02 schreef Shayndel het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik heb prachtig gedroomd vannacht en soms voorspellen deze dromen uit de toekomst.![]()
![]()
Jaap word eruit gegooit en vervangen. Nix blijft maar is niet echt blij. En dan was er nog is met
Melissa/Kim tegen Dimitri. Dat kan ik verder niet zo goed meer herrinderen het leek een soort wisseling ofzo.Maar goed ik hoop dat het een mooi feest wordt met ex-spelers erbij.![]()
En dan heb je het nog niet eens over dat piekhaar en dr schouders.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:05 schreef Marrije het volgende:
Nadia heeft zich niet zo mooi opgemaakt.
Tot straksquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:04 schreef pasjesjen het volgende:
zo mooi dan ga ik nu boodschappen doen tot straks![]()
Amanda had het vastgetaped, maar dat haalt ze toch maar weer weg anders zie je de tape misschien. Nee, dan die tiet die er half uitvalt, dat is pas sexyquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda draagt er ook niets onder, ze zijn bang dat het ondergoed tekend.
We doen ons bestquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:07 schreef blomst het volgende:
ik moet ook weg, hoop op veel caps
en commentaren.
een echte sloerie jurkquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Oh my..... die slierten onderaan Amanda's jurk...
goed plan de boel afsluiten met een grote kloppartijquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:02 schreef Nostalgist het volgende:
Een jaar alweer..... Veel gebeurd, hoor.....
Bij de bewoners is wel een duidelijke groei waar te nemen.....
Maar ik ben benieuwd of de drank van vanavond dat allemaal weer wegneemt......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |