mee eens, dit en IT herlees ik ik graag,quote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Bag of Bones is wat mij betreft een van de beste Kings
Macabere liefde.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik bedoelde idd een boek met ook andere schrijvers, stonden best goede verhalen tussen
Ik herkende elementen uit Bag of Bones, maar wat bedoel je precies met vroeger?quote:Op maandag 14 april 2008 00:13 schreef Killer_Mom het volgende:
en? vertel, ik hoop op de vroeger verhaal lijn van zijn boeken. is dat zo?
ik moet er ff over denken.quote:Op maandag 14 april 2008 00:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik herkende elementen uit Bag of Bones, maar wat bedoel je precies met vroeger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja, koppelde iemand nog Perse(-phone? werd ze ooit zo genoemd in Duma?) aan Demeter (uit The Plant, nooit afgemaakte e-book). Ik zoek hier verbanden die er waarschijnlijk niet zijn, maar ik moet antwoord hebben wie er verantwoordelijk was voor de groene waas op het einde van Insomnia, en ik kies ervoor om te geloven dat het Demeter ("come, green"), wie of wat dat ook mocht zijn, uit The Plant was.
[ Bericht 12% gewijzigd door desaparacido op 18-04-2008 01:45:19 ]As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:35 schreef desaparacido het volgende:
Het einde vind ik nogalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Salem's Lot is me een beetje tegengevallen overigens. Het begon heel sterk, maar het vampier gedeelte was tenenkromend typisch en ongeloofwaardig. Ik had gehoopt dat King dat op zijn eigen manier had neergezet, want er zijn best leuke dingen te doen met dat specifieke genre. Maarja, het was nog een vroeg boek, en ik heb me er in ieder geval niet mee verveeld.
Volgens de Griekse mythologie was Persephone de dochter van Demeter, dus het is goed mogelijk dat je een verband zag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:35 schreef desaparacido het volgende:
O ja, koppelde iemand nog Perse(-phone? werd ze ooit zo genoemd in Duma?) aan Demeter (uit The Plant, nooit afgemaakte e-book). Ik zoek hier verbanden die er waarschijnlijk niet zijn, maar ik moet antwoord hebben wie er verantwoordelijk was voor de groene waas op het einde van Insomnia, en ik kies ervoor om te geloven dat het Demeter ("come, green"), wie of wat dat ook mocht zijn, uit The Plant was.
Inderdaad groot roze. Boeien hoe het heet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:18 schreef Mr_Moon het volgende:
Reigersnest? Hebben ze die naam vertaald in het nederlands (Heron's Roost in de originele versie)
Hoe noemt Edgar zijn huis op het strand dan? Groot Roze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:32 schreef Evil_Jur het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal wens ik dat King wat milder kon zijn (Cujo), maar nu ben ik dit heb gelezen ben ik erg blij dat hij z'n harde kanten heeft als schrijver.
Het beste aan Salem's Lot vind ik dan ook Callahanquote:Salem's LotHeb je trouwens ook die twee verhalen gelezen die zich afspelen in the Lot? Het ene speelt zich vroeger af en is een Lovecraftian verhaal (erg goed als je daarvan houdt), het andere (als ik het me goed herinner) gaat over een gezin dat verdwaalt en terecht komt in Salem's Lot.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
ITquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef iuvenis het volgende:
Laatste maand geobsedeerd door de boeken van Stephen King...
Ik heb nu al gelezen: It, green mile, donkere toren 1, storm van de eeuw, salems lot en ik ben bezig met pet sematary...
Ik kan helaas nergens 'de beproeving' in de bibliotheek vinden...
Heeft iemand nog een goede tip?
Ik zag die film toen ik een jaar of tien was, ik snap niet dat ik hem mocht zien van m'n ouders. Bloed uit uitvoerputjesquote:Op maandag 21 april 2008 01:01 schreef desaparacido het volgende:
It, ik snap nog steeds niet dat de bibliothecaresse me als dat als elfjarige liet meenemen. Maanden na dat boek kon ik niet douchen zonder iemand die bij de deur op wacht stond (voor het geval er stemmen uit het afvoerputje zouden komen). Tot op de dag van vandaag mijd ik straatkolken en walg ik van clowns. Een paar jaar terug kreeg ik het boek cadeau en kon ik niet slapen met dat boek in de slaapkamer.
Het was op z'n minst een lichtelijke traumatische leeservaring, maar het heeft een speciaal plekje in mijn hart veroverd
Je vermijdt zeker ook onbekende oude vrouwtjes die aardig doen?quote:Op maandag 21 april 2008 01:01 schreef desaparacido het volgende:
It, ik snap nog steeds niet dat de bibliothecaresse me als dat als elfjarige liet meenemen. Maanden na dat boek kon ik niet douchen zonder iemand die bij de deur op wacht stond (voor het geval er stemmen uit het afvoerputje zouden komen). Tot op de dag van vandaag mijd ik straatkolken en walg ik van clowns. Een paar jaar terug kreeg ik het boek cadeau en kon ik niet slapen met dat boek in de slaapkamer.
Het was op z'n minst een lichtelijke traumatische leeservaring, maar het heeft een speciaal plekje in mijn hart veroverd
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 21 april 2008 00:47 schreef Xessive het volgende:
[..]
IT![]()
Pet Sematary![]()
The Stand![]()
Mijn favoriet:
De Talisman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |