Klinkt als tijd voor een nieuwe buurvrouwquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:58 schreef punkjunk het volgende:
Ja, met yamaha gitaren, altijd, de rotzakken.
Ik vind het trouwens steeds gaarder om een buizen bak van 30watt te hebben. Dat lekkere geluid zit nét ff na dat puntje waarop me buurvrouw boos wordt.![]()
Mij ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef punkjunk het volgende:
Nou, het is opzich niet verkeerd. Maar geef mij maar een mooi dorp met ruimte om je heen.
Andy deed ook redelijk wat met Strats, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Stiletto's, Shavers, Jovink, Gruppo Sportivo, Police.
Ik had net in de gitarist een heel verhaal over ze telecaster gelezen. Dus ik dacht, zet 'em er ook even bij. Maar het is inderdaad niet het typische tele-geluid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Andy deed ook redelijk wat met Strats, toch?
De solo van Stairway is op een Tele gespeeld, maar om dat nou te betitelen als "het typisch tele-geluid".
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:16 schreef Joekl het volgende:
Sowieso kun je tot D wel gewoon met 1.10 snaren spelen
Dat is in geen enkele stemming goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:21 schreef punkjunk het volgende:
Dan moet maar gewoon ff nieuwe snaren halen, hier hangen de vellen aan.
Klopt, zag gisteren de clip van Every little thing she does is magic, met Stratquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Andy deed ook redelijk wat met Strats, toch?
quote:Richards - who has over 1000 guitars, some of which he has not played but was simply given - is often associated with the Fender Telecaster, but his main guitar of late appears to be an ebony Gibson ES-355, and he has often played Fender Stratocasters. It is often hard to detect by ear what guitar he plays. In Guitar World he joked that no matter what make of guitar, he can make them sound the same.
n00bquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:46 schreef Aresdreams het volgende:
Kut
fout gemaakt met het kopieëren van al mijn MP3s, ben de helft kwijt
Ik heb een van de laatste concerten gezien van The Shaversquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:26 schreef Joekl het volgende:
Ik zou gewoon eens op www.theshavers.nl kijken en wat MP3tjes downloaden. Niet ieders band denk ik, maar die gitarist (Cock) is wel een goede, zweert bij de Tele en krijgt er wel een typerend geluid uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |