Welgeteld 15 minuten om een vriendin die meeliep op de plaat te zetten.. als ik meer tijd had gehad had ik me zeker gemeld.quote:
Welk startnummer? Mischien heb ik die ook op de plaat gezet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef limpix het volgende:
[..]
Welgeteld 15 minuten om een vriendin die meeliep op de plaat te zetten.. als ik meer tijd had gehad had ik me zeker gemeld.
k probeerde alleen te helpenquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Het verschil zit 'm denk ik heel veel in het maximale diafragma van de zoomlens. Zoomlenzen hangen er bij mij een beetje bij, heb er dus geen die een mooie DOF kan leveren. Verder nog het eerder door mij geschetste probleem van mijn gebrek aan kennis van Eindhoven waardoor ik op minder prettige punten uitkwam om te schieten. Het is niet voor niks dat ik ze hier geplaatst heb en er geen showcase van gemaakt heb.
Daarnaast ging ik voor de foto's over het wedstrijdverloop, niet om portretjes te schieten. Dat levert dus een andere, onrustigere, werkwijze op.
Maestro,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:52 schreef didotcicero het volgende:
Eindhovense marathon, kilometerpunt 42. Nog maar enkele honderden meters naar de finish maar de uitputting is van de gezichten te lezen...
[DC01]
[ afbeelding ]
[DC02]
[ afbeelding ]
[DC03]
[ afbeelding ]
[DC04]
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:56 schreef Ynske het volgende:
maar goed, ben t iig niet met je eens dat het niet kennen van eindhoven een probleem moet opleveren
dat heet aanpassingsvermogen aan de situatie, en daar optimaal gebuik van te maken.
Ehm nou ja, ik weet zeker dat ik 'm terug had gezet naar 400, maar Lightroom zegt ook iso 1600.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maestro,
Stond je cam nog verkeerd1600 iso
1/4000e sluitertijd
echt als ik op die fiets zou zitten en er staan mensen langs de lijn zou ik van de fiets afstappen en ze die flitser door de strot rammen, vooral die mensen die in de bocht staan, in Heerlen tijdens de Profronde is t daardoor 2 keer net goed gegaan doordat die mensen verblind werdenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:25 schreef Anonymouscoward het volgende:
Zonder externe flits! Dat wordt wel mijn volgende aankoop.
Mijn idee jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt als ik op die fiets zou zitten en er staan mensen langs de lijn zou ik van de fiets afstappen en ze die flitser door de strot rammen, vooral die mensen die in de bocht staan,
Je brengt het weer heerlijk subtiel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
echt als ik op die fiets zou zitten en er staan mensen langs de lijn zou ik van de fiets afstappen en ze die flitser door de strot rammen, vooral die mensen die in de bocht staan, in Heerlen tijdens de Profronde is t daardoor 2 keer net goed gegaan doordat die mensen verblind werden
AF-S NIKKOR 400mm f/2.8G ED VRquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:43 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Ik vind ze vet, vooral die motorfoto's! Mooi de snelheid in beeld. Wat voor lens gebruik je hier?
ik heb hockeyfotos gemaakt met een 70-200 F4 op een heel mooie dag zie ook [Showcase] Oud Eindhoven Toernooi, 10 - 11 mei 2008quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
@meike26, welke lens heb je voor die hockeyfoto's gebruikt? Wat gebruiken anderen voor lens voor veldsporten. Mijn budget is niet echt toereikend voor een 2.8 L lens, dus ik vroeg me af in hoeverre je goede resultaten kan behalen met een wat minder lichtsterke lens. Zonnige dag voldoende voor een 90-300 4,5-5,6?
Toe maar, niet te zuinig...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:06 schreef x-tremed het volgende:
[..]
AF-S NIKKOR 400mm f/2.8G ED VR
[ afbeelding ]
Lens is niet van mijzelf hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |