Gelukkig.quote:Op maandag 29 juni 2009 05:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kirchner waarschijnlijk verloren
Wilde er 3 weken geleden ook heen toen ik een weekje in Capital was. Zag net wel op het nieuws dat er een schietpartij was geweest ofzo? Keek maar met een half oogquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.dotbaires.com.ar/
Ziet er mooi, jammer dat het voor mij te ver is en ik met de bus moet
150.000 dollar weg aan juwelen en de prutsers bij de PFA konden het niet op tijd afsluitenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wilde er 3 weken geleden ook heen toen ik een weekje in Capital was. Zag net wel op het nieuws dat er een schietpartij was geweest ofzo? Keek maar met een half oog
Daar heb ik geen tijd voor en vooral geen zin in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als jij bij die 5 procent hoort kan je het vast onderbouwen
Wij zijn in 1993 naar Nederland gekomen door mijn vaders werk. Ja, voor argentijnen is het hier paradijs omdat alles zo georganiseerd is vergeleken met Argentinië. Maar ik denk dat jouw vrouw de winters hier niet zo heel leuk gaat vindenquote:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen LatinLoco? Mijn vrouw wil ook wel een tijdje in NL wonen, nu ze heeft gezien hoe perfect alles daar georganiseerd en geordend is. Voor een controlfreak als zij is NL het paradijs
Nee, dan is het inderdaad geen probleemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:59 schreef flipsen het volgende:
Wij wonen in Bariloche, dus dat lijkt me geen probleem
Moet dat nou echt je avatarquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef reem het volgende:
Ben in december weer een maandje in Argentina
Kom je weer even langs in BRC voor een biertje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:53 schreef reem het volgende:
Ben in december weer een maandje in Argentina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |