Stil in mij is toch van Van Dik Houtquote:Op maandag 24 september 2007 13:17 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje eenzaam
Zit weer moederziel alleen in een hokje ergens achteraf aan het project te werken... en ergens op de achtergrond speelt de radio het volgende zielige liedje... De Dijk.... Zooo stiiiiillllll in miiiiiijjjjjj.....
Maar verder wel goed hoor
Wat voor groep heb je?
3 doors downquote:Op maandag 24 september 2007 13:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, staan op stand-by inmiddels...
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face
I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
Ja, die tussenuren, vonden wij vroeger ook altijd heel erg
God echt?quote:
sorryquote:Op maandag 24 september 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
God echt?
Is nou net het geval dat hier bij mij het Semester ook tot Januari is en eind december ik mn tentamens al heb gehad en er geen internationale student meer te vinden is!![]()
Goed, om het goed te maken post je maar even een foto van jezelf!quote:
ff zoekenquote:Op maandag 24 september 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goed, om het goed te maken post je maar even een foto van jezelf!![]()
Nee hoorals je niet wilt, dan wil je niet
Ik hoor verschillende verhalen... De Textiel hogeschool zijn voor de kerst al klaar...quote:Op maandag 24 september 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
God echt?
Is nou net het geval dat hier bij mij het Semester ook tot Januari is en eind december ik mn tentamens al heb gehad en er geen internationale student meer te vinden is!![]()
Ik wacht rustig afquote:
Brilletje doet het hem!quote:
Mijn eerste semester is ook voorbij voor de kerst voor de exchange students hebben ze alles voor de kerst geplaatst zodat de mensen die maar een half jaar hier zijn niet nog terug hoeven te komen.quote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoor verschillende verhalen... De Textiel hogeschool zijn voor de kerst al klaar..., maar goed ik wacht tot het volgende blok en als ik dan 1 week in januari moet zitten.. vraag ik gewoon of ik de toets/examen eerder mag maken.
dat is wel te zien! Ik mis alleen de pleister tussen de brilglazen!quote:
Zal het binnenkort eens navragen..quote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mijn eerste semester is ook voorbij voor de kerst voor de exchange students hebben ze alles voor de kerst geplaatst zodat de mensen die maar een half jaar hier zijn niet nog terug hoeven te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |