Wat studeer je ook alweer?quote:Op maandag 24 september 2007 12:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig nog een tijdje doorstuderen en met mijn opleiding is het echt dom als ik in Nederland blijf om hier te werken
Of het moet dan bij een grote multinational zijn ofzo...!
international Business and Management Studies...! Alleen maar in het engels, had laatst een gesprek met iemand die commerciele economie doet en hij maar praten over termen enzo ik begreep er niets vanquote:Op maandag 24 september 2007 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat studeer je ook alweer?![]()
Gescoord?quote:Op maandag 24 september 2007 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waren een keer een groep Amerikaanse studenten in de flat op visitie een paar dagen, en net dat weekend dat wij weer buiten zaten te BBQ'en/zuipen met onze hele verdieping [bekend als de feestverdieping].
Hun ook meefeesten, en zat al de hele avond met een Amerikaanse te praten. Ben gek op Amerika en wil er graag eens heen, en kon nu mooi alles uit eerste hand horen. Was ook een erg leuke chick ook nog.
Bleven maar doordrinken [yeah I can keep up with you, just watch] en toen werd het steeds gezelliger
![]()
Goed bezigquote:Op maandag 24 september 2007 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
international Business and Management Studies...! Alleen maar in het engels, had laatst een gesprek met iemand die commerciele economie doet en hij maar praten over termen enzo ik begreep er niets vanPak mn woordenboek erbij, bleken het allemaal dingen te zijn die ik alleen in het engels ken
Noemt de jeugd het LANnen tegenwoordig? Wij noemen dat heel andersquote:Op maandag 24 september 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
zo gelunchedwas weer gezellig met ranzige verhalen over muizen en ratten
oh ik hoor net dat we niet gaan LANnen dit weekend
Oh, en welkom terugquote:Op maandag 24 september 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
zo gelunchedwas weer gezellig met ranzige verhalen over muizen en ratten
oh ik hoor net dat we niet gaan LANnen dit weekend
Nou ja beter dan misslaan!quote:Op maandag 24 september 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Commerciële economie n00bs ook altijd![]()
Mwah, geen home run maar wel first base![]()
Ik noem dat altijd nerdje spelen!quote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Noemt de jeugd het LANnen tegenwoordig? Wij noemen dat heel anders![]()
het is een LAN-partyquote:Op maandag 24 september 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Noemt de jeugd het LANnen tegenwoordig? Wij noemen dat heel anders![]()
merciquote:
Nederlands zuigt idd! Fries daarintegenquote:Op maandag 24 september 2007 12:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou ja beter dan misslaan!
Ik ben blij dat ik een studie in het engels heb gedaan en niet in dat schijt nederlands...!
Dat is goed kloten!quote:Op maandag 24 september 2007 12:57 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag...
Stockholm een erg mooie stad, maar een Zweedse dief heeft wel portomonee gejat...
Lieve oogjes!quote:Op maandag 24 september 2007 12:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nederlands zuigt idd! Fries daarintegen![]()
Stelde haar ook vragen over vanalles, gewoon het leven daar ook enzo, scholen, sociale leven, je kent het wel. Zij mooi alles uitleggen.
Keek ze me aan en zei ze zo, met van die lieve puppy oogjes: "You know what first base is?"
Zou nog antwoord geven, maar kwam ik niet aan toe![]()
Er is niks van mijn bankrekening afgehaald, wel getracht maar ze wisten niet de pincodequote:Op maandag 24 september 2007 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
Eet smakelijk Kuno!
Goeiemiddag PB
Veel geld kwijt?
Ja, goed klote, maar goed.. ben verzekerd voor diefstal en de passen waren met 1 belletjes allemaal geblokkeerd.quote:Op maandag 24 september 2007 13:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is goed kloten!
heb je wel zweedse vrouwen op de foto staan?
Fietsen...?quote:Op maandag 24 september 2007 13:08 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!![]()
Waren echt een van de mooiste ogen die ik ooit heb gezien, en zie ze waarschijnlijk nooit weer
Weet alleen dat Wendy heet en in Seattle woont... begin daar maar eens te zoeken
Maar, fietsen, jij luie donder![]()
Dag Dean!!quote:Op maandag 24 september 2007 13:08 schreef Deansensitized het volgende:
Miss!![]()
Waren echt een van de mooiste ogen die ik ooit heb gezien, en zie ze waarschijnlijk nooit weer
Weet alleen dat Wendy heet en in Seattle woont... begin daar maar eens te zoeken
Maar, fietsen, jij luie donder![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Fietsen...?ik woon praktisch naast de supermarkt!
maar ik zit in mn onderbroek
quote:Op maandag 24 september 2007 13:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dag Dean!!![]()
![]()
Jeeejj, zo weer lesgeven om half 3![]()
quote:
Uiteraard!! Het zijn allemaal lieffies!!quote:Op maandag 24 september 2007 13:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Kan je de koters nog wat de baas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |