Lief!!quote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Deansensitized het volgende:
RoycoooooRemcore
DaFan
Miss
Kuno
js
Houniet
![]()
Gaat de goede kant weer op[afbeelding]
Ik vind het best.quote:Op zondag 23 september 2007 22:48 schreef jslavenburg het volgende:
Eey mensen, gaan wij van de oude crew, namelijk Roycooooo,Remcore,DaFan,Miss,Kuno,jslavenburg,Houniet, leinonlein, luctor en Dean nog is een keer afspreken voor een meeting?
Tenzij je in het buiteland nu bent
Nja, Kuno is weer pleite natuurlijk...quote:Op zondag 23 september 2007 22:48 schreef jslavenburg het volgende:
Eey mensen, gaan wij van de oude crew, namelijk Roycooooo,Remcore,DaFan,Miss,Kuno,jslavenburg,Houniet, leinonlein, luctor en Dean nog is een keer afspreken voor een meeting?
Tenzij je in het buiteland nu bent
Problemen mee?quote:Op zondag 23 september 2007 23:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, Kuno is weer pleite natuurlijk...
E bestaat namelijk ook nog zo iets als een kerstvakantie!quote:Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
En nee hoor Kuno, integendeel
Ja oke, nou moet ik eerlijk zeggen dat als een van mijn fietsen stuk zou zijn, zou ik nog steeds met de bus of zelfs gewoon wandelend naar mijn stage plek kunnen gaan. Dus misschien een beetje makkelijk praten voor mij.quote:Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, weet jij het Host? Of leen één van je zusje/moeder/buurman weet ik veel. Weet dat op maandagochtend veel winkels dicht zijn, maar dan nog! Pak dan ff de stadsbus ofzo. Maar ja, dat hij liever lui dan moe is wist ik inmiddels
En nee hoor Kuno, integendeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |