why would little baby´s freak me outquote:Op zondag 23 maart 2008 22:42 schreef Breuls het volgende:
Okay, baby's voor vraag 1?
Okay, the little girl.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
why would little baby´s freak me out
niet goed dus wel warm
die ook nog jaquote:Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
31. Phoebe en Monica als Amanda langs komt
32, 33 en 35 goed. 31 deels goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:45 schreef TornadoDK het volgende:
31Ross, Monica an Rachel
32 Nestle, was dus gewoon een recept overgenomen van een pak koekjes
33 56?
34
35 Stevie
32 en 33 goed, maar 31 niet. Echter, je zit wel in de buurt.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
31. Phoebe en Monica als Amanda langs komt
32. Het was een recept van Nestle ? dat achterop de verpakking stond
33. 56
Ja, ze maken het vaker uit. Ik bedoel met mijn vraag de eerste paar keer. De running gag dat het aan en uit is met die twee was in S1 het sterkst (want het kortst op elkaar).quote:Op zondag 23 maart 2008 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
34. Chandler en Janice maken het toch meer dan 1x uit? I'm being transfered to Yemen dan?
Zelfde als hierboven: deels goed en bijna. Ik bedoel niet Rachel, Monica of Phoebe, zij doen alleen de ander na.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:48 schreef TornadoDK het volgende:
31 is dus Monica Ross en Rachel. Bij Ross zijn klas ross is nerveus en spreekt brits daarna doen Minica en Rachel dat voor de grap ook
en ook nog Phoebe en Monica als Amanda langs komt
Maar dat is toch ook een nep Brits accent dan??quote:Op zondag 23 maart 2008 22:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zelfde als hierboven: deels goed en bijna. Ik bedoel niet Rachel, Monica of Phoebe, zij doen alleen de ander na.
Nou, nu heb ik het antwoord al bijna gegeven.
Nee, niet. Ross wel, maar Monica doet dan een vreemd accent met een nadrrrrukkelijke RRRRR (Monica Gellerrrrrrrrrr) en Rachel iets indiaas (the weather is berry berry nice in Bombaï).quote:Op zondag 23 maart 2008 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
Ross Monica en Rachel wanneer Ross professor is bij zo'n universiteit.
Ja, Ross. En Amanda: zij is Amerikaans maar doet na jaren in de UK ineens of ze Brits is. De anderen doen hem en haar na. En bij Ross is het specifieker: Monica doet een Schots accent en Rachel een Indiaas.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:50 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een nep Brits accent dan??
Dan Ross dus omdat hij nerveus is voor zijn klas
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ze maken het vaker uit. Ik bedoel met mijn vraag de eerste paar keer. De running gag dat het aan en uit is met die twee was in S1 het sterkst (want het kortst op elkaar).
That's not it, maar qua situatie zit je in de buurt.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I'm the bing bing, you're the boom boom
Ja. Maar: dat is niet waar de vraag over gaat.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
maar uiteindelijk maakt phoebe het toch uit voor 'm?
there is no way of telling you thisquote:Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Maar: dat is niet waar de vraag over gaat.
Ter verduidelijking: Chandler is samen met Janice, en hij wil gaan zeggen dat hij het uitmaakt. Met welke woorden begint hij?
Bijna!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
there is no way of telling you this
Nee ook niet. Je denkt de verkeerde kant op.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
at least there's no new way of telling you this
Correct.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
39. Omdat ze getrouwd wilde zijn en twee kinderen wilde hebben als ze 35 was. Maar ze wilde een paar jaar die man kennen, had anderhalf jaar nodig om dr bruiloft te plannen, kortom ze moest eigenlijk nu al samen zijn met dr ideale man en tag was te jong om dat te zijn.
Correct.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:27 schreef ryangozer het volgende:
38: reset knopje (die ze eraf heeft gesloopt)
40: omdat dat alleen voor lelijke mensen is.
JAA, Ross ging doedelzak spelen, dat is waar ook!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef ryangozer het volgende:
gokje voor 36: schotland?
ik had ook wel een vaag gevoel dat het zo was, wist niet waarom, ga straks ff nogmaals chandler/monica's wedding kijken voor het antwoord over die vows.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
JAA, Ross ging doedelzak spelen, dat is waar ook!
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
JAA, Ross ging doedelzak spelen, dat is waar ook!
Het meejanken van Phoebe maakte het nog 10x ergerquote:
Goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef ryangozer het volgende:
gokje voor 36: schotland?
Je komt in de buurt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
37. Chandler's vows worden nooit in beeld gebracht? Ik heb de aflevering al een tijd niet meer gezien dus vergeef het me als ik er totaal naast zit.
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Het meejanken van Phoebe maakte het nog 10x erger![]()
![]()
Klopt!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
37. Hij bedenkt ze a la minute en gooit de eerder bedachte vows overboord?
Dan hebben we ze allemaal toch?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef Breuls het volgende:
Klopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |