Die zijn goed jaquote:Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
6. Brad Pitt (hoe heet ie ook al weer in de serie), omdat Rachel niet zag dat ze hem pestte oid. Samen met Ross in de "I hate Rachel Green-club"
7. Van de week nog gezien, volgens mij om een telefoontje. Maar wat het precies is weet ik niet
8.
9. Een ex van Chandler toch, als ie alles op gaat noemen (te lange vingers e.d.)
10. Spaans, omdat Marcel de TV op een Spaanse zender gezet heeft.
Oh jaquote:Op zondag 23 maart 2008 21:26 schreef TornadoDK het volgende:
9 is toch dat Chandler erachter komt dat hij op hackels lijkt. En dat dan wil veranderen en dan gaat hij op een date en noemt hij allemaal positieve dingen over haar op. En dan opeens roept(denkt) Big Head, Big Head, Big head
Dat is 1. Ik zoek er nog eentje.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
6. Brad Pitt (hoe heet ie ook al weer in de serie), omdat Rachel niet zag dat ze hem pestte oid. Samen met Ross in de "I hate Rachel Green-club"
![]()
Ongeveer goed.quote:9. Een ex van Chandler toch, als ie alles op gaat noemen (te lange vingers e.d.)
Yes.quote:10. Spaans, omdat Marcel de TV op een Spaanse zender gezet heeft.
Exact!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die zijn goed ja
9 is toch dat Chandler erachter komt dat hij op hackels lijkt. En dat dan wil veranderen en dan gaat hij op een date en noemt hij allemaal positieve dingen over haar op. En dan opeens roept(denkt) Big Head, Big Head, Big head
Half goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou gokken op Ross, tijdens de break-up?
Ik twijfel. Of het is toen Rachel de aap van Ross kwijt was, of het was dat Ross erachter kwam dat Rachel zijn cadeautjes inruilt.quote:
Volgens mij de 1equote:Op zondag 23 maart 2008 21:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik twijfel. Of het is toen Rachel de aap van Ross kwijt was, of het was dat Ross erachter kwam dat Rachel zijn cadeautjes inruilt.
Volgens mij is het de 2de
You're close! Bij welke situatie is die uitspraak logischer?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik twijfel. Of het is toen Rachel de aap van Ross kwijt was, of het was dat Ross erachter kwam dat Rachel zijn cadeautjes inruilt.
Volgens mij is het de 2de
bij1 is logischer maar mijn gevoel zegt 2quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
You're close! Bij welke situatie is die uitspraak logischer?
Helaas, fout. Het is met de aap. Rachel en Ross zijn op straat aan het zoeken en Ross is pissig op Rachel als hij dat zegt. Daarna komt er iemand met een doos bananen langs en door die te volgen vinden ze Marcel bij Heckles.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
bij1 is logischer maar mijn gevoel zegt 2
11 Ross nadat hij met Chander heeft afgesproken hem te laten winnen om indruk te maken op een meisje, maar Ross weet er daarna niets meer vanquote:Op zondag 23 maart 2008 21:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Helaas, fout. Het is met de aap. Rachel en Ross zijn op straat aan het zoeken en Ross is pissig op Rachel als hij dat zegt. Daarna komt er iemand met een doos bananen langs en door die te volgen vinden ze Marcel bij Heckles.
De volgende vijf!
11. Wie wint het armpje drukken? Hoe?
12. Hoe overtuigt Chandler Phoebe een van de baby's naar hem te vernoemen?
13. Welke twee afleveringen hebben een woordspeling op de 'The One..' naamgeving in de titel?
14. Waar was Chandler tijdens het vierde Thanksgiving diner?
15. Waarom doet Phoebe Monica's massages niet meer?
Die telt als 1, dus half goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
13. The Last One Part 1 en 2
Correct.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
11 Ross nadat hij met Chander heeft afgesproken hem te laten winnen om indruk te maken op een meisje, maar Ross weet er daarna niets meer van![]()
12 Door te dreigen zijn naam te veranderen.
Goed!quote:
En goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
13. The One Hundredth and The Last One
Phoebe gaat bevallenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:45 schreef Breuls het volgende:
Oh en voor 17 volstaat niet het korte antwoord.
De grap is dat er veel goede antwoorden zijn, en dit is er een van.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
18. the one with all the poker
The One With All The Haste
The One With All The Wedding Dresses
17 phoebe moest bevalenquote:16. Wat doet Rachel voor lulligs in haar sollicitatie bij Ralph Lauren?
17. Ken je die mop van de Friends die met z'n allen naar Atlantic City gingen?
18. Noem drie afleveringen die beginnen met "The one with all the..."
19. Wat is er mis met Chandlers servieskeuze?
20. Hoe heet Joey's film die uiteindelijk werd afgeblazen?
Goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef TornadoDK het volgende:
19 te vouwelijk voens Monica,Chandle± sinds wanner zijn bloemen vouwelijk
Ook goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
18. The one with all the poker, the one with all the haste, the one with all the kissing en er zijn er nog wel meer volgens mij?
Goed!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
20 Shutter Speed
Yes. Bijna.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
23. Paolo, Janice, die moeder met die 2 kinderen, David, ...
Nee, dat is nauwelijks een brand te noemen.quote:25. De dames verbranden vanalles van hun ex-en
Check.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
24. Omdat Chandler wiet gerookt zou hebben dat eigenlijk van Ross was
Kaarsjes? bij Phoebe thuis danquote:Op zondag 23 maart 2008 21:52 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat is nauwelijks een brand te noemen.
Oh jaquote:Op zondag 23 maart 2008 21:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
25. Er was brand in het appartement van Phoebe en Rachel. Eerst waren het phoebe's kaarsen en toen rachels hair straightener.
23 Monica= Fun bobbyquote:Op zondag 23 maart 2008 21:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Goed!
21. Waarom klopt het niet dat Ross en Rachel klagen nooit 'engagement presents' te hebben gehad voor hun huwelijk?
22. Waar staat CHEESE voor?
23. Wie waren de dates van de Friends op de nieuwjaarsavond waarop ze allemaal geen date zouden hebben?
24. Waarom mochten Jack en Judy Chandler niet?
25. Wat veroorzaakte de brand? Welke brand?
Yes!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
25. Er was brand in het appartement van Phoebe en Rachel. Eerst waren het phoebe's kaarsen en toen rachels hair straightener.
Dat is de hele lijst.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
23 Monica= Fun bobby
Chandler= Janice
Ross= niemand?
Joey= een gescheiden vrouw met 2 kinderen
Phoebe= die wetenschapper
Rachel= niemand want Paolo kwam niet
Correct. En toch wordt er in de aflevering een paar keer een grap over gemaakt. Vond ik een beetje stom.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
21. Ze waren nooit engaged?
Je komt er wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
22. Computerised Humanoid... maar de rest weet ik niet meer
daarna Electronically maar verder weet ik ook nietquote:Op zondag 23 maart 2008 21:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
22. Computerised Humanoid... maar de rest weet ik niet meer
Jaa.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Enhanced?
Dat is mss beter jaquote:Op zondag 23 maart 2008 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
26 Ze zijn te goede vrienden voor een relatie
Danny heette hij toch?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
27 Pick up Grandma from the airport, Don´t forget Thanksgiving Parade
28 Omdat er altijd als zij gaat iemand dood gaat
29 Moistmaker gravey juice
20 Die zus vanThe Jety ben zn echte naam vergeten
Heb het alvast opgezochtquote:Op zondag 23 maart 2008 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat TornadoDK goed zit met the sister. Amy was in the one with rachel's other sister en jill was in the one with rachel's sister dacht ik.
quote:Monica arranges for Rachel and Danny to go out. It seems to be going very well until Rachel discovers that Danny has an unusually close relationship with his sister, Krista.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TornadoDK had de rest ook goed dusse next
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:00 schreef Breuls het volgende:
Ben effe een andere sitcom kijken overigens, dus succes met de vragen.
2 is niet goedquote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef CarOnline het volgende:
2) Iemand op een bruiloft ofzo, Joey loopt dan weg en zegt 'Jackass!'
3) Twee jaar, met Angela Delveggio ofzo. Ze was nooit jarig want hij had haar nog nooit wat voor d'r verjaardag gekocht.
Nee, hint het is gewoon een jongens naamquote:Op zondag 23 maart 2008 22:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
1. Helena Handbasket? weet niet of het goed gespeld is.
Oh ik dacht dat je de Vegas naam bedoelde.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nee, hint het is gewoon een jongens naam
oh nee laat maarquote:Op zondag 23 maart 2008 22:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nee, hint het is gewoon een jongens naam
Correct!quote:Op zondag 23 maart 2008 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
27 Pick up Grandma from the airport, Don´t forget Thanksgiving Parade
28 Omdat er altijd als zij gaat iemand dood gaat
29 Moistmaker gravy juice
20 Die zus van The Jety ben zijn echte naam vergeten Edit: volgens mij is het danny
Charles Bingquote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef TornadoDK het volgende:
1 Hoe heet chandlers vader?
Dan heb ik geen idee.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ook fout kijk nog eens goed naar zijn antwoord
Klopt ja was 3 jaar en niet 2quote:Op zondag 23 maart 2008 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hij had drie jaar met anna/angela?
Is dat dat scheldwoord in het Italiaans?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
Niemand vraag 2? dacht juist dat die het makkelijkst was
volgens mij werd nooit verteld wat die scheldwoorden betekendequote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat dat scheldwoord in het Italiaans?
Dan is het Chandler en nog iemand
Chander weigert te kiezen bij Bamboozled.quote:
1ste is goed andere niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Chander weigert te kiezen bij Bamboozled.
Nu die andere nog... the one with the football?
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef Breuls het volgende:
"Get out of the way Jackass!
Who calls their boat Coast Guard anyway?"
haarquote:Op zondag 23 maart 2008 22:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ook fout kijk nog eens goed naar zijn antwoord
Hej. Ik zit met 31 t/m 35 onder de copy paste.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
![]()
1 Wat Voor toiletpapier is Chandler bang voor?
2 Wat is Rachel´s lievelings film?
3 Waarom krijgt Ross een apartement (studio) niet?
4 Wat zijn de goede voornemens van iedereen in TOW all the resolutions?
1 is foutquote:Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
1. Die met dat hondje
2. Weekend at bernie's
1 foutquote:Op zondag 23 maart 2008 22:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hej. Ik zit met 31 t/m 35 onder de copy paste.
1. Ducks?
2. Weekend at Bernie's (maar ze zegt Dangerous Liasons)
3. He's a pimp! (Chandler en Joey voelen zich schuldig dat ze Ross de deur uit werken)
4. Rachel niet meer roddelen, Chandler geen grappen, Ross elke dag iets nieuws, Phoebe leren vliegen, Monica fotograferen.. shit ik weet Joey niet.
That is correctquote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Breuls het volgende:
Gitaarspelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |