SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bovenstaande boodschap kan als storend worden ervaren door gristenen)
Op dit moment heb ik nachtdienst, en degene die mij af zou moeten lossen heeft zich zojuist ziekgemeld....
Leuk... want om 23:12 ziekmelden als je dienst begint om 07:00 de volgende dag vind ik vreemd... je weet al eerder dat je je niet goed voelt lijkt me, maar goed, voordeel van de twijfel...
Als dit nog niet kut genoeg is, is de piket medewerker (die dit soort shit hoort op te lossen) te bereiken tot 23:00.
En wij mogen zelf geen collega's bellen.... heeft ook geen flikker zin trouwens, want zo goed als iedereen is ingezet vanwege het wolkenkrabber weekend, waar ook mijn object aan mee doet. Die piket-gozer mag ik pas bellen vanaf 05:00.
't ziet er dus naar uit dat ik (nog verder) de overuren in ga :/
kut object, kut regeling, kut bedrijf, kut piket, bah!Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Chinless het volgende:
kheb medelijden met je... maar het is toch niet jou probleem dat hij ziek is ? jou collega moet zicht toch melden bij jou piket-gozer.
Dus 7u lekker naar huis gaan, hun probleem
Niet mogelijk helaas, pand moet 24/7 bemand zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef nattermann het volgende:
Lekker naar huis gaan, ze zoeken het zich maar uit 14.gif
http://www.wolkenkrabberweekend.nl/quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Ronhui het volgende:
wat is een wolkenkrabber weekend?
Jupquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef GambinoT het volgende:
beveiliging?
Ik zie niet in waarom dit jouw probleem is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef NielsTriple het volgende:
Niet mogelijk helaas, pand moet 24/7 bemand zijn.
Ze maken het wel zijn probleem als hij naar huis gaat denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:11 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit jouw probleem is.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef NielsTriple het volgende:Je mag blij zijn dat hij niet pas rond 5 uur zich ziekmeldde. Ik wacht ook altijd tot ong. het moment dat ik moet beginnen met werk voordat ik mij ziekmeld tenzij het héél duidelijk is dat ik het niet ga redden. Normaal gesproken wacht ik zo lang mogelijk om te kijken hoe ik me voel. Na een uur of wat aan slaap voel ik me meestal beter. Jij had je dan allang ziekgemeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit moment heb ik nachtdienst, en degene die mij af zou moeten lossen heeft zich zojuist ziekgemeld....
Leuk... want om 23:12 ziekmelden als je dienst begint om 07:00 de volgende dag vind ik vreemd... je weet al eerder dat je je niet goed voelt lijkt me, maar goed, voordeel van de twijfel...Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:19 schreef Koewam het volgende:
Welk gebouw?
Iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:15 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ze maken het wel zijn probleem als hij naar huis gaat denk ik
Hij weet dat we tot 23:00 terecht kunnen bij piket. Als hij zich om 23:12 slecht genoeg voelde om zich ziek te melden, voelde hij zich ook al beroerd om 22:59.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat hij niet pas rond 5 uur zich ziekmeldde. Ik wacht ook altijd tot ong. het moment dat ik moet beginnen met werk voordat ik mij ziekmeld tenzij het héél duidelijk is dat ik het niet ga redden. Normaal gesproken wacht ik zo lang mogelijk om te kijken hoe ik me voel. Na een uur of wat aan slaap voel ik me meestal beter. Jij had je dan allang ziekgemeld.
Zou idd kunnen, ware het niet dat ik morgennacht ook nog moet... 16 uur werken, 8 uur 'rust' (moet nog naar huis, slapen, en weer naar m'n werk in die tijd, en om de een of andere bizarre reden hecht ik ook waarde aan het samen zijn met mijn vrouw en dochtertje, dus dat moet ik er dan ook nog bij in proppen), en dan weer werken... geen succesquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon blijven tot er een aflosser is. En anders gewoon een dubbel shiftje draaien. Moet toch eens kunnen? Bovendien word je er (normaal gesproken) ook nog eens lekker voor betaald.
nu maakt hij van zijn probleem ons probleem, het is voor hem ook te laat om zich ziek te melden (via piket), dus meldt hij dat maar aan ons, zodat wij morgen om 05:00 kunnen bellen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:09 schreef Eltonno het volgende:
Grote kut-voor-elkaar show inderdaad.. Maar je kan je wel een beetje troosten dat die gast die zich ziekmeld waarschijnlijk wel een uitbrander krijgt.. Maareh, jij moet tot 7 uur, en je kan die piket gast om 5 uur bellen?
Oftewel die gast om 5 uur uit zijn nest bellen dat hij het maar moet regelen.. Maar moest die collega zich bij jou ziekmelden?? neem toch aan dat je dan de baas of manager oid moet bellen.. Jij hebt daar toch niks mee te maken?
ghehehe ik zal het niet meemaken, ik heb contact gehad met een collega die morgen eigenlijk om 10:00 moet beginnen ivm wolkenkrabber weekend, hij komt een uur eerder.quote:je hebt 21 mogelijkheden.. even allemaal langsfietsen en waar de zwaar chagrijnige bewaker zit daar moet je zijn.. En neem wat lekker mee voor die arme jongen..
Haha zo hadden wij hier vannacht een huilie die was opgepakt...hield iedereen wakker met zijn ongein. TOT het IBT werd opgeroepenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:24 schreef NielsTriple het volgende:
net bij de Mac @ coolsingel gezien hoe een pauper-hippie zonder schoenen, al schreeuwend naar buiten gebonjourd werd.
dat maakte mijn dag (nacht) weer een beetje goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |