quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ach je moet maar zo denken van leven ga je ook dood.
Dat is dan weer prettig om te horenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens
vorige deel : [FOT SC #70] Waar drie keer scheepsrecht is
Maar dan wel zelf leven (het liefst heel goed ) en niet geleefd wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat is dan weer prettig om te horen![]()
Tevens een verkapte TVP
Das helemaal niet lief ...des gewoon STOER!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef freud het volgende:
Aww, lief! Een naamtopique!
Jawel, de perfecte baas gevonden, heb over de hele week zo`n 8 uur minder gewerkt dan m`n contractsurenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed hier?
Uhhh weer niet meewerken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Intrepidity het volgende:
Tvp!
Ik wil van het weekend weer ff gaan schieten, maar ik heb geen idee wat en waaren het weer werkt ook niet erg mee de laatste stijd.. misschien maar even binnen wat zooi uitproberen
Niet echt temperatuur-wide, maar ik heb gewoon een schijthekel aan grijze luchtenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Uhhh weer niet meewerken?
Ik liep vandaag gewoon in m`n poloshirt buiten hoor en komend weekend moet alleen maar beter worden.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Jawel, de perfecte baas gevonden, heb over de hele week zo`n 8 uur minder gewerkt dan m`n contractsuren
Nu al! Het is nog maar septemberquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb chocoladekruidnoten gehaald, dat had ik niet moeten doen*burp*
Weersverwachting zegt voor zondag 23 graden en een zonnetjequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Intrepidity het volgende:
Tvp!
Ik wil van het weekend weer ff gaan schieten, maar ik heb geen idee wat en waaren het weer werkt ook niet erg mee de laatste stijd.. misschien maar even binnen wat zooi uitproberen
Ik heb ook al twee zakjes op van de weekquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb chocoladekruidnoten gehaald, dat had ik niet moeten doen*burp*
Ik zoek altijd de zon op, toen iedereen in het westen liep te zeiken over het noodweer liep ik te zeiken over de warmte in de achterhoek. En vandaag was het erg zonnig in de havens van Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet echt temperatuur-wide, maar ik heb gewoon een schijthekel aan grijze luchten
Ja nou zijn ze er tenminste nog volop, tegen december moet je te hard zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef loehoes het volgende:
[..]
Nu al! Het is nog maar september![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb ook al twee zakjes op van de weekVreet alleen net te lang door altijd, word je misselijk van
Daar is ook weer wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja nou zijn ze er tenminste nog volop, tegen december moet je te hard zoeken
Net als die winrar toetjes van jequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Je had die brownies van gisteravond moeten proeven
Mijn collega's hadden wat last van een verminderde eetlust na een stukje van 3x3 cm
Het scheen bij sommigen als een blokje beton op de maag te liggen (vooral toen ze er drie op hadden
)
Yupquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:51 schreef freud het volgende:
[..]
Net als die winrar toetjes van je.
In de reguliere brownies met vleugje sinaasappelsmaak slechts 125 gr. chocola, 125 gr. boter en 125 gr. suiker. In deze chocoholic-approved-brownies 400 gr. chocola (200 puur, 100 wit, 100 melk), 150 gr. boter en 175 gr. suikerquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat pleur je er allemaal in dan P?
Ja... kijk...ik vond het meevallenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lijkt op mijn recept, qua hoeveelheid chocolaValt wel mee toch?
Je ziet die drempel voor de toegankelijkheid meteen weer groeien...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef freud het volgende:
Aww, lief! Een naamtopique!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik als n00b voel me meteen buitengesloten, en niet tot de klieque behoren
Hoe oud / nieuw is je auto?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo maar eens naar de garage. Moet een nieuwe koplamp
Geen idee hoe ik dat zelf kan doen
Jaartje of 6quote:
Klinkt bekend, die decadentie. Maar inderdaad, bij de nieuwere auto's worden ze zo moeilijk mogelijk ingebouwd. Onmogelijk is het niet, maar laten vervangen scheelt een hoop frustratie waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaartje of 6En toen-ie nog lease was liet ik het altijd doen
Ik heb het een keer bekeken en je moet echt allerlei moeilijke toeren uithalen, dus laat maar
Uhuhquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend, die decadentie. Maar inderdaad, bij de nieuwere auto's worden ze zo moeilijk mogelijk ingebouwd. Onmogelijk is het niet, maar laten vervangen scheelt een hoop frustratie waarschijnlijk.
Ik ben al blij dat ik weet hoe ik moet tanken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhHet enige wat ik ooit zelf aan de auto heb gefixed was het ombouwen van mijn radio (en dan nog met hulp van mijn collega
)
Ik had niet anders verwacht van een consultant en MBA-erquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik weet hoe ik moet tanken...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:
moggehheb je weer eens een dag vrij, ben je geveld door een leuke migraine aanval, niet geslapen dus
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef prupke het volgende:
dat is niet fijn ynske![]()
heb jij ook dit gevoel :en dat maal heel erg veel keer?
Je vergeet ingenieur...quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van een consultant en MBA-er
bijna alle pijn is draaglijk maar hoofdpijn niet , ik weet er alles van...quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik begin zegmaar bij mijn linkerwang, over het oog, voorhoofd, naar de achterkant van mijn hoofd om weer via mijn oor naar mijn wang terug te komen.
zitten gaat bijna niet, liggen net zo min. t enige dat iets verlichting geef tis huilen
tuurlijk computteren is nu ook fout. maar goed
Ingenieurs zijn over het algemeen slimme mensen die een boel kunnenquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ingenieurs zijn over het algemeen slimme mensen die een boel kunnen![]()
misschien een keer met een aantal mensen naar Burgers?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:29 schreef Yoni het volgende:
Mogguh![]()
Dierentuin morgen klinkt als een goed planIk wil alleen niet naar Blijdorp geloof ik, ben een beetje Blijdorpmoe. En ik denk dat ik moet huilen bij de leeuwen als ik zie dat dat ene welpje er écht niet meer is
Ik vond Burgers toen ik er een jaar of twee terug was, niet erg fotogeniek. Maar toen liep ik ook nog met mijn powershotje rond te banjeren, dat scheelt misschienquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een keer met een aantal mensen naar Burgers?
ben er ooit toen ik 8 was een keer geweestquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:34 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik vond Burgers toen ik er een jaar of drie terug was, niet erg fotogeniek. Maar toen liep ik ook nog met mijn powershotje rond te banjeren, dat scheelt misschien
is goed... donderdag dan maar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb komende week vrijdus.............
Is goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gil ff als je gaat, dan kijk ik of ik meekan? (als je wil, enzo)
Samen naar Calumetquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
OMG heb jij een creditcard?![]()
Ik heb een leuk cadeautje gehad vandaag..achtergrondplaten en ik krijg m`n eigen plekje op de zaak om productfoto`s te maken. Nou ja, ik mag er foto`s maken van wat ik wil
No problemquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxIk zou hem graag een keer willen uitproberen voor ik zoiets ga aanschaffen, dus als dat een keertje mag?
je kan als halve oldbie ook niets goed doen bij de newbies....quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet die drempel voor de toegankelijkheid meteen weer groeien...
trek t je niet teveel aan, t is airwin maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:19 schreef prupke het volgende:
[..]
je kan als halve oldbie ook niets goed doen bij de newbies....
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:19 schreef prupke het volgende:
[..]
je kan als halve oldbie ook niets goed doen bij de newbies....
Dat zijn nou precies het soort elitaire opmerkingen waardoor ik er bij voorbaat al vanaf zie...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
trek t je niet teveel aan, t is airwin maardat ie maar eerst met foto's komt
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn nou precies het soort elitaire opmerkingen waardoor ik er bij voorbaat al vanaf zie...![]()
btw hoe is het met je ? na die migraine?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
trek t je niet teveel aan, t is airwin maardat ie maar eerst met foto's komt
Ja, ik voelde mij alleen niet aangesproken!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
ohh dus je had die ea ook gelezen in de OP
en dat reageer je dan op mij af??quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik voelde mij alleen niet aangesproken!![]()
redelijk, de hele dag nog altijd hoofdpijn ter hoogte van mijn voorhoofd, boven mijn linkeroog.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:51 schreef prupke het volgende:
[..]
btw hoe is het met je ? na die migraine?
Niet specifiek. Hij paste zo mooi in de discussie van afgelopen week dat ik er wel een post aan wilde wijden. Geheel onschuldig natuurlijk...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef prupke het volgende:
en dat reageer je dan op mij af??![]()
mooie boel zeg !
Ook goede bouwjaren kennen hun maandagochtendproducten...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef prupke het volgende:
en dat komt uit een goed bouwjaar! tssk
toch raar dat migraine zo iets raars is ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
redelijk, de hele dag nog altijd hoofdpijn ter hoogte van mijn voorhoofd, boven mijn linkeroog.
als t goed is blijft dat nog 3 dagen. als ik geluk heb is het dan weer over.
gaat t niet goed, lig ik morgenavond weer plat.
ik ben een maandag avondproductquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet specifiek. Hij paste zo mooi in de discussie van afgelopen week dat ik er wel een post aan wilde wijden. Geheel onschuldig natuurlijk...![]()
[..]
Ook goede bouwjaren kennen hun maandagochtendproducten...
Je hebt ook een relaxed lui leventjequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:07 schreef Chanty het volgende:
* Chanty is ook eindelijk klaar met huiswerk maken voor vandaag
Ik wil nooit meer horen dat studenten maar een relaxed lui leventje hebben
ben je nu gaar van het informatie in je hoofd pompen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:07 schreef Chanty het volgende:
* Chanty is ook eindelijk klaar met huiswerk maken voor vandaag
Ik wil nooit meer horen dat studenten maar een relaxed lui leventje hebben
Ik wil je wel even mijn planning voor de komende twee weken doorsturen. Ik zit me af te vragen wanneer ik nog moet slapenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt ook een relaxed lui leventje
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben een maandag avondproduct
maar wel hele slechte lijm is er voor mij gebruikt... helaas
maar ik blijfvrolijk
en ja de discussie ...hmmmz ...nee ik ben verstandig en zeg daar verder niets meer over
Nee dat nog niet. Maar word wel gaar van de gedachte dat ik morgen weer zo lang zit, en overmorgen, en de komende twee weken iig ook nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef prupke het volgende:
[..]
ben je nu gaar van het informatie in je hoofd pompen?
ben zo blij dat ik niet meer hoef te studeren
Nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil je wel even mijn planning voor de komende twee weken doorsturen. Ik zit me af te vragen wanneer ik nog moet slapen
Nou ik heb morgen iig verplicht ingeplanned dat ik die wedstrijd foto ga schieten, dan maar niet alles lezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NietMaar wat belangrijker is .... wanneer heb je tijd om te fotograferen
![]()
dat is wat anders dan chanty fotografeertquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:15 schreef Ynske het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah chanty fotograferen
zal ik dan donderdag en vrijdag colleges van je overnemen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat is wat anders dan chanty fotografeert
Maar jij mag me wel fotograferen![]()
Alleen niet de komende twee weken, dan heb ik geen leven
Medelijden anyone?
vrijdag heb ik vrijquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal ik dan donderdag en vrijdag colleges van je overnemen?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
vrijdag heb ik vrij![]()
Maar je mag wel statistiek gaan doen donderdag. Ik heb de literatuur al voor je gelezen en de opdracht ook al gemaakt dus je hoeft daar alleen te gaan zitten en naar het gehaper van de docente te luisteren
Ja vooral als ze d'r zinnen niet afmaaktquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja vooral als ze d'r zinnen niet afmaaktWordt de stof heel overzichtelijk van
Maar ik gaat slapen, morgen weer op tijd op om een poging te doen nog 110 pagina's Engelse literatuur door te akkeren
het spreekwoordelijke : spreken is zilver en zwijgen is goud ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook maar in al mijn wijsheid zwijgen.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |