quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ach je moet maar zo denken van leven ga je ook dood.
Dat is dan weer prettig om te horenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens
vorige deel : [FOT SC #70] Waar drie keer scheepsrecht is
Maar dan wel zelf leven (het liefst heel goed ) en niet geleefd wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat is dan weer prettig om te horen![]()
Tevens een verkapte TVP
Das helemaal niet lief ...des gewoon STOER!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef freud het volgende:
Aww, lief! Een naamtopique!
Jawel, de perfecte baas gevonden, heb over de hele week zo`n 8 uur minder gewerkt dan m`n contractsurenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Alles goed hier?
Uhhh weer niet meewerken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Intrepidity het volgende:
Tvp!
Ik wil van het weekend weer ff gaan schieten, maar ik heb geen idee wat en waaren het weer werkt ook niet erg mee de laatste stijd.. misschien maar even binnen wat zooi uitproberen
Niet echt temperatuur-wide, maar ik heb gewoon een schijthekel aan grijze luchtenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Uhhh weer niet meewerken?
Ik liep vandaag gewoon in m`n poloshirt buiten hoor en komend weekend moet alleen maar beter worden.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Jawel, de perfecte baas gevonden, heb over de hele week zo`n 8 uur minder gewerkt dan m`n contractsuren
Nu al! Het is nog maar septemberquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb chocoladekruidnoten gehaald, dat had ik niet moeten doen*burp*
Weersverwachting zegt voor zondag 23 graden en een zonnetjequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Intrepidity het volgende:
Tvp!
Ik wil van het weekend weer ff gaan schieten, maar ik heb geen idee wat en waaren het weer werkt ook niet erg mee de laatste stijd.. misschien maar even binnen wat zooi uitproberen
Ik heb ook al twee zakjes op van de weekquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb chocoladekruidnoten gehaald, dat had ik niet moeten doen*burp*
Ik zoek altijd de zon op, toen iedereen in het westen liep te zeiken over het noodweer liep ik te zeiken over de warmte in de achterhoek. En vandaag was het erg zonnig in de havens van Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet echt temperatuur-wide, maar ik heb gewoon een schijthekel aan grijze luchten
Ja nou zijn ze er tenminste nog volop, tegen december moet je te hard zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef loehoes het volgende:
[..]
Nu al! Het is nog maar september![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb ook al twee zakjes op van de weekVreet alleen net te lang door altijd, word je misselijk van
Daar is ook weer wat voor te zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja nou zijn ze er tenminste nog volop, tegen december moet je te hard zoeken
Net als die winrar toetjes van jequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Je had die brownies van gisteravond moeten proeven
Mijn collega's hadden wat last van een verminderde eetlust na een stukje van 3x3 cm
Het scheen bij sommigen als een blokje beton op de maag te liggen (vooral toen ze er drie op hadden
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |