nou laten we dat maar niet doen. ts heeft een kind en is een schat van een vent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef henkway het volgende:
vervanger voor TS hoeft niet , de posts waren toch waardeloos.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef Popples het volgende:
[..]
nou laten we dat maar niet doen. ts heeft een kind en is een schat van een vent.![]()
Kanker? Als je wat asbest inademd nestelen de deeltjes zich in je longen tussen je longblaasjes. Na een kleine 20 jaar krijg je dus niet per se kanker maar verworden je complete longen tot lekgeprikt vloeistof en stik je op een gegeven moment in je eigen bloed en pus en brokjes longweefsel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef HassieBassie het volgende:
Asbest is toch dat spul wat timmerlieden vroeger gewoon met een handzaagje stonden te zagen, totdat men erachter kwam dat je na 20 jaar dat doen je weleens kanker zou kunnen krijgen?
Hmm, ja. lastig inderdaad. Ik zou ook de straat niet meer opdurven![]()
Asbest is ook niks mis mee als het nog in de schuur zit in vaste vorm. Zodra het in stukjes uit elkaar valt (vezels) en je het in kan ademen is het een probleem. Kans is vrij groot dat er buiten nog heel wat vezels rondzweven in de lucht. Een goeie regenbui zou handig zijn. Maarja dat moet toch opgeruimt worden want als de straat weer droog is zullen de deeltjes weer bij het minste of geringste ronddwarrelen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Popples het volgende:
tja toch zijn er veel schuren/garage's hier die nog asbest hebben.
binnen blijven gaat niet want ik moet echt boodschappen doen. verder zien we het wel morgenvroeg. we hebben in ieder geval een brief gekregen met hoe en wat.
Van jou worden we wel vrolijk, inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef henkway het volgende:
vervanger voor TS hoeft niet , de posts waren toch waardeloos.
Zolang onze garage maar niet afbrand, daar ligt 4x zoveel asbest opquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:27 schreef Popples het volgende:
[..]
het was het hele dak van de garage. dus een beetje is het niet.
Vroegah flikkerden we altijd complete asbestplaten op het vuur: knalde lekker...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat gemiep over asbest... Vroeger had je trommelremvoeringen van asbest.... Nou en als iets schilfert.....![]()
Juist, ik heb vroeger schuren gebouwd met asbest daken en binnenwanden en ik heb er wat in staan zagen en boren , nou ik heb nergens last van hoor, en nu komen ze die dingen met gasmaskers afbreken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat gemiep over asbest... Vroeger had je trommelremvoeringen van asbest.... Nou en als iets schilfert.....![]()
Nou het is goede business, ik denk dat die jongens 200 euro per uur kosten met toeslag op zaterdag van 100%quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:42 schreef Prowl het volgende:
Ze lopen hier in witte pakjes door de straat.
Hier heb ik ook net een miniem stukje gevonden, ik had bijna de tuin afgezet met geel lint en die mensen geroepen.
(Gewoon opgepakt en weggegooiddus )
Vroeger werd je ook maar 40quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |