Daar heb ik dus geen last van. Ik heb strax 3 jaar een relatie.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:52 schreef RedGuy het volgende:
Vorige week gesprek gehad met GGZ arts en heb ik aangegeven dat ik weer aan de medicatie wil, nu zou een psychiater een afspraak met me maken om over de medicatie te praten maar hij heeft nog steeds niet gebeld, en dat terwijl de chaos in me hoofd omtrent me ex-vriendin steeds groter wordt..
Door mijn ADHD (of eigenlijk het niet kunnen beheersen) is het uitgegaan en ik mis haar nog steeds elke dag na bijna 2 maanden dat we elkaar niet gesproken hebben..
Even reageren op jouw post omdat ik te lui ben om naar boven te scrollen voor die van Puckz ;quote:Op woensdag 21 november 2007 09:51 schreef Yoni het volgende:
De huisarts heeft ws. veel meer informatie gekregen van jullie dan wij nu PuckzzzDus best kans dat 'ie wel gelijk heeft hoor
Alleen dat black-out verhaal, hoge bloeddruk, bloedsuiker etc, zijn geen dingen waar ik mezelf in herken iig.
quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen last van. Ik heb strax 3 jaar een relatie.
Komt dit eigenlijk bij meer mensen uit de topic voor? Dat relaties door ADHD stuklopen?
Misschien is het een leuke bijkomstigheid dat mn vent gewoon vele malen drukker is dan ikEn nee, hij heeft geen ADHD
Bijna 3 jaar een relatie en geen problemen.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt dit eigenlijk bij meer mensen uit de topic voor? Dat relaties door ADHD stuklopen?
Misschien is het een leuke bijkomstigheid dat mn vent gewoon vele malen drukker is dan ikEn nee, hij heeft geen ADHD
Same here. En mn vent geeft me altijd dat extra trapje onder mn reet als ik bv weer eens niet naar school wilquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:43 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik ben over een aantal maanden ook 3 jaar samen met mijn vriend.
Het gaat perfect, ik heb een zware vorm van adhd en een hoop chaos in mijn hoofd.
Hij is heel rustig, maar ook een beetje prettig gestoord![]()
Dat heeft een goede invloed op mijn gedrag.
Hij geeft mij een rust, het gevoel dat ik mijzelf kan zijn.
Ook al houdt dat in dat ik soms even niet meer tegen de chaos kan en een flink pokkehumeur kan hebben.
Maar dat slaat zo weer om, en dan is hij daar om mij een dikke knuffel te geven.
Met die gedachte in mijn hoofd ligt het stukje relatie misschien wel als enige rust in mijn hoofd.
Kan je dat toelichten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:48 schreef Qwea het volgende:
Hey even een vraagje ;
De zus van mn vriend heeft ook ADHD en van ritalin krijgt hij gaten in zn tanden.
Nu wil hij concerta of stratera maar hij moet hier elke x 50 euro aan meebetalen.
Hebben jullie dat ook? Zo nee, waar zijn jullie verzekerd/ hoe wordt het dan vergoed?
Tot nu toe geen gaten in mn tanden. Op de site van Janssen-Cilag kun je een overzicht vinden van welke verzekeraar het allemaal vergoed. Ik krijg het bij het VGZ iig niet vergoed, misschien komend jaar dat er iets verandert, maar ik moet me nog een keertje door de polis gaan worstelen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:48 schreef Qwea het volgende:
Hey even een vraagje ;
De zus van mn vriend heeft ook ADHD en van ritalin krijgt hij gaten in zn tanden.
Nu wil hij concerta of stratera maar hij moet hier elke x 50 euro aan meebetalen.
Hebben jullie dat ook? Zo nee, waar zijn jullie verzekerd/ hoe wordt het dan vergoed?
Het komt meer omdat de oorzaak van het stuk lopen achteraf pas ADHD blijkt te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
kijk, dat is the spirit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:47 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk is zij gewoon zwak en heeft ze de handdoek te vroeg in de ring gegooid, dus heb ik in principe weinig aan zo'n meisje..
Ik voel me de laatste dagen enorm creatief en wil zoveel mogelijk dingen verzinnen en ondernemen, ondanks het verrotte weer..
Dat is weleens lastig maar als ik bij mij in de omgeving kijk valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:37 schreef nmrz het volgende:
verhaal.
Totaal geen last van. Ik meld wat ik moet melden en na 10 min ben ik altijd wel klaarquote:Op donderdag 29 november 2007 13:37 schreef nmrz het volgende:
FF over relaties & ADHD,
Mijn vriend en ik wonen nu 3 jaar samen, en sinds 1 jaar heb ik de diagnose ADHD. Nu kan ik niet tegen de medicatie dus moet het zonder doen..
Mijn vriend word zo moe van mij, uitgeput is ie..
Met name de ruzies, niet dat we ruzie hebben, maar als we ruzie hebben moet hij alles precies goed uitleggen zodat ik het begrijp, en dan als ik een punt wil maken kan ik niet in 1 zin zeggen wat ik denk maar een heel verhaal moet ik dan gaan vertellen, en dan ben ik niet te stoppen.
Ook s'avonds als ie uit zn werk komt, praat ik aan 1 stuk door voor uren, als het aan mij ligt dan, maar hij stopt me steeds, ik weet zelf wel dat ik onzin uitkraam, maar ik wil het dan zeggen omdat ik anders bang ben dat ik het vergeet en dan denk ik bij mezelf van ja dan zeg ik het maar.. nu ga ik denk ik een schrifte/kladblok kopen, en als er iets tebinnen schiet kan ik het daar op schrijven.
Daarbij ben ik wel heel erg zorgzaam en lief..hehe, dat maakt het dan weer een beetje goed.
Ik probeer mezelf kalm en rustig te houden, maar tis heel moeilijk.
We doen ons best voor onze relatie, omdat we zo veel van elkaar houden, maar soms is het erg lastig.
Ook niet herkenbaarquote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Dat is weleens lastig maar als ik bij mij in de omgeving kijk valt het allemaal wel mee.
Er zijn er alleen een paar die het erg vervelend vinden als ik een bepaald verhaal voor de 4 de keer vertel.
Dan vertellen ze me dat ook en dan weet ik dat ik in ieder geval iets anders moet vertellen.
En als iik aan 1 stuk door ratel moet je dat ook gewoon tegen me zeggen, vind het wel niet leuk dat ik weer druk ben, maar anders worden die mensen er ook helemaal dol van.
Is soms wel eens vervelend als ik voor de derde keer hoor: Henk weten we al. Maar ja wat moeten ze anders??
Maar over het algemeen valt het allemaal wel mee.
Ja hoi, even vraagje ; dat wil de vriend van mijn zus dus ook. Dat kan toch gewoon uit het PGB? Of gaat dat via die andere instantie ?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Yoni het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben zo blij! Ik heb waarschijnlijk vanaf januari een werkster!
Wilde ik al heel lang, want huishouden is echt een drama en kost me zoveel onnodige energie (negatieve energie omdat ik me erger aan de rommel en er ongelukkig van wordt, fysieke energie als ik weer eens last minute gigantsch moet ruimen voor visite). Ik had dus al wel eens op MP rondgekeken enzo, maar vond het zoooo'n eng idee om een vreemde in mijn huis te laten.
Maar nu bleek vandaag ineens dat onze schoonmaakster op het werk ook particulieren doet. En ze is goed! En ik weet wie ik binnen haal![]()
![]()
Wat zal mijn huisje glimmen straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |