ze moesten toch vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Raar dat Amanda al in bed mag gaan liggen.
[afbeelding]
Dr tepels doen de hele dag al pijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Raar dat Amanda al in bed mag gaan liggen.
[afbeelding]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vergeten dat die
%$%$%lieke gewoon op moest %$%$%$$%?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef Dreamboy het volgende:
Deze?
Dat was een quote van Kim, dat zei ze de eerste keer dat ze in de villa wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.
waarom ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.
Jij de volgende dan maar, ik moet morgen heel vroeg weer op.quote:
Toch maar ge-edit, ook al is het van Kimquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
waarom ?
dit waren de letterlijke woorden van kim
tuurlijk geen probleem, leg me ook ff uit waar staat dat je de bewoners en/of personeel niet lettelijk mag quoten danquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch maar ge-edit, ook al is het van Kim
Haha! Had al een verzoek in FB ingediend om de mijne te sluiten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij de volgende dan maar, ik moet morgen heel vroeg weer op.![]()
Ja niet, ik las te laat dat het van Kim kwam, my bad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk geen probleem, leg me ook ff uit waar staat dat je de bewoners en/of personeel niet lettelijk mag quoten dan![]()
laat maar hehehe ,was ff op me tenen getrapt, miscommunicatiequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja niet, ik las te laat dat het van Kim kwam, my bad.
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
waarom ?
dit waren de letterlijke woorden van kim
zie post boven de jouwe,quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.![]()
Is daar ook een YouTube filmpje vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |