Eens. Dan valt het hele nut van eerste klas weg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind dat ook altijd fucking irritant, koop je duur een kaartje zodat je in ieder geval wat rustiger zit en geen krijsende kutkoters om je heen hebt mag iedereen 1e klas omdat ze te weinig plek hebben. Wat de neuk kan mij dat boeien? En geld terug? fat chance. Het is de NS he.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Noodly het volgende:
Sowieso, de eerste klas
Kunnen we dat klassensysteem niet gewoon afschaffen?
Net zoals de stiltecoupé's waar men vrolijk loopt te kwebbelen en te kwateren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eens. Dan valt het hele nut van eerste klas weg.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:18 schreef FortyOne het volgende:
Wat is het probleem, gewoon de eerste de beste student met OV vriendelijk verzoeken op te tiefen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
En dan zijn er mensen die beweren dat je de auto moet laten staan om de trein te nemen...
Waar de fuck ga je die mensen laten? Stapelen? Alle stoelen eruit en interstaties van maken?
Nee. Je hebt een vervoerbewijs en dat geeft géén recht op een zitplaats.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb recht op OV. En dus op een zitplaats.
Dat vergeten veel mensen inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een vervoerbewijs en dat geeft géén recht op een zitplaats.
Dat geld had jij ook beter in een cursus Nederlands kunnen stoppen zo te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:44 schreef henkway het volgende:
koop toch en auto looser, geen geld zeker he pauper!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |