Eens. Dan valt het hele nut van eerste klas weg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind dat ook altijd fucking irritant, koop je duur een kaartje zodat je in ieder geval wat rustiger zit en geen krijsende kutkoters om je heen hebt mag iedereen 1e klas omdat ze te weinig plek hebben. Wat de neuk kan mij dat boeien? En geld terug? fat chance. Het is de NS he.
Dat dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Noodly het volgende:
Sowieso, de eerste klas
Kunnen we dat klassensysteem niet gewoon afschaffen?
Net zoals de stiltecoupé's waar men vrolijk loopt te kwebbelen en te kwateren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eens. Dan valt het hele nut van eerste klas weg.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:18 schreef FortyOne het volgende:
Wat is het probleem, gewoon de eerste de beste student met OV vriendelijk verzoeken op te tiefen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:
En dan zijn er mensen die beweren dat je de auto moet laten staan om de trein te nemen...
Waar de fuck ga je die mensen laten? Stapelen? Alle stoelen eruit en interstaties van maken?
Nee. Je hebt een vervoerbewijs en dat geeft géén recht op een zitplaats.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb recht op OV. En dus op een zitplaats.
Dat vergeten veel mensen inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een vervoerbewijs en dat geeft géén recht op een zitplaats.
Dat geld had jij ook beter in een cursus Nederlands kunnen stoppen zo te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:44 schreef henkway het volgende:
koop toch en auto looser, geen geld zeker he pauper!!
Ik ben net 18quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:44 schreef henkway het volgende:
koop toch en auto looser, geen geld zeker he pauper!!
Dat wil nog wel eens gezegd worden als de tweede klas een beetje te vol zit, conducteurs laten liever iedereen gewoon overal zitten en sluiten zich dan op in een machinstenhok dan dat ze een beetje commentaar krijgen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:50 schreef Dipkip het volgende:
Hoezo mag je met een gewoon kaartje in de 1e klas dan? Ik zat laatst per ongeluk verkeerd en er zat verder helemaal niemand in die coupe, en toen moest ik weg van de conducteur. Die ook nog eens niet geloofde dat ik me gewoon vergist had![]()
Wat is dan een beetje te vol, want ik heb in die trein soms moeite een plekje te vinden waar je kunt staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:52 schreef Dagonet het volgende:
Dat wil nog wel eens gezegd worden als de tweede klas een beetje te vol zit, conducteurs laten liever iedereen gewoon overal zitten en sluiten zich dan op in een machinstenhok dan dat ze een beetje commentaar krijgen.
dude ga gewoon wat eerder van huis weg. Ik woon in assen en moet elke dag naar zwolle! zelfs ik heb een plaats!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat dus.
Daardoor is er meer ruimte voor het plebs!
Ik heb zo vaak dat ik van Groningen > Zwolle moet staan![]()
Alemaal OV loosers en maar klagenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
dude ga gewoon wat eerder van huis weg. Ik woon in assen en moet elke dag naar zwolle! zelfs ik heb een plaats!
Jij spijbelde zeker altijd bij Nederlands?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef henkway het volgende:
[..]
Alemaal OV loosers en maar klagen
krijgen ze het gratis en dan nog bluffen ook
Net als een bijstander klaagt dat zijn rolls het niet doet
Ik hoef niet elke dag naar Zwolle, maar die keren dat ik die kant op moetquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
dude ga gewoon wat eerder van huis weg. Ik woon in assen en moet elke dag naar zwolle! zelfs ik heb een plaats!
serieus??quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoef niet elke dag naar Zwolle, maar die keren dat ik die kant op moet
Doorgaans stap ik achterin in ja. Is makkelijker omdat de fietsenstalling ook aan het begin van het perron zit (vanaf burgerking)quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
serieus??
waar zit je dan? achterin? kunnen we samen over FOK! praten![]()
Gelul. Het enige recht dat je hebt is het recht om vervoerd te worden. Of dat zittend of staand gebeurt is niet terzake.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb recht op OV. En dus op een zitplaats.
Ah! Je bent duidelijk géén treinreiziger!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Keiichi het volgende:
Goed zeuren en doordrammen bij de balie moet volgens mij wel iets uit kunnen halen![]()
[Telegraaf-reactie]quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zit liever in de file dan dat ik sta in de trein
ik ook! K kom je vast wel een keer tegen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doorgaans stap ik achterin in ja. Is makkelijker omdat de fietsenstalling ook aan het begin van het perron zit (vanaf burgerking)
Ja dat is wel zo. Maar ik vind dat ik voor 4 euro, voor een ritje van 20 minuten, wel voldoende heb betaald om een zitplaats te krijgen. Ik heb dan nu wel een OV-kaart maar dat is ook van belastingcenten betaald.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een vervoerbewijs en dat geeft géén recht op een zitplaats.
Welkom in de echte wereld. Zoals ik al eerder zei, niemand heeft recht op een zitplek, je hebt recht op vervoer meer niet. Of je daar nou 4 euro of 400 euro voor betaald is niet belangrijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:49 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar ik vind dat ik voor 4 euro, voor een ritje van 20 minuten, wel voldoende heb betaald om een zitplaats te krijgen. Ik heb dan nu wel een OV-kaart maar dat is ook van belastingcenten betaald.
Neen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Noodly het volgende:
Sowieso, de eerste klas
Kunnen we dat klassensysteem niet gewoon afschaffen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |