Daarover verschillen we dan van mening. Maar Ik heb hem veel goede keuzes zien maken. Bewaarde goed de rust, hield het overzicht (speelde de buitenspeler iedere keer meteen aan),wist zich zo nu en dan met een keurige actie weg te draaien van de tegenstander. Dat hij verder moeite heeft met dribbelaars klopt, maar vandaag wist hij toch wel raad met Bouazouan. Die heb ik toch amper in de wedstrijd gezien (speelde 2e helft grotendeels van rechts, puur omdat hij van links weinig gevaar stichtte).quote:Op zondag 18 januari 2009 17:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]?
Vandaag vond ik hem juist vies tegenvallen. En met mij meerdere in het live-topic. Veel te nonchalant, teveel persoonlijke foutjes, en hij maakte van Bouazouan zelfs een goede dribbelaar.Vandaag was het erg matig vond ik. Hoort gewoon centraal. Zeker als hij een dribbelaar tegen over zich heeft.
Daarom van der Wiel moet rechts in het centrum spelen eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zwakjes vandaag. Het is duidelijk geen rechtsback. Een buitenspeler als directe tegenstander blijft hij enorm lastig vinden.
Waar bij?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef DeVinger het volgende:
Te mooi. Als je hem dan zo ziet met al die tattoo's en zijn kop van 13Achja, anders hoor je er niet bij he.
En officieel bij het Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Officieel nu tot en met 2013 Ajacied.
Klopt, al weet ik niet of dat de kwaliteit van Hakola is of de manco van Van der Wiel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verrassend. Ik vind hem verdedigend enorm door de mand vallen dit seizoen. Hakola had dinsdag ook weer een leuk avondje. Opbouwend/voetballend brengt Gregory wel heel veel.
Biseswar en Bouaouzan hadden ook een leuke avond tegen hemquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verrassend. Ik vind hem verdedigend enorm door de mand vallen dit seizoen. Hakola had dinsdag ook weer een leuk avondje. Opbouwend/voetballend brengt Gregory wel heel veel.
Bouaouzan vond ik zelf juist erg tegenvallen en dat van Biseswar heb je pas 40 keer gezegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Biseswar en Bouaouzan hadden ook een leuke avond tegen hem
Hakola is geen topper, maar wel een aardig voetballertje. Van der Wiel is geen topper, maar een aardige centrale verdediger. Zet hem op de backpositie neer en hij lijkt te verzuipen tegen een buitenspeler met een actie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, al weet ik niet of dat de kwaliteit van Hakola is of de manco van Van der Wiel.
Knap, want het waren middagwedstrijden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Biseswar en Bouaouzan hadden ook een leuke avond tegen hem
Zou nog logischer zijn ja. De laatste drie wedstrijden was hij gewoon heer en meester in de Feyenoord verdediging met maar één tegendoelpunt. Heb je meer aan dan Wielaert hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:23 schreef peaceman het volgende:
Misschien Hofland dan... die is het hele seizoen al in topvorm.
Wielaert is gehaald om te appeleren.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou nog logischer zijn ja. De laatste drie wedstrijden was hij gewoon heer en meester in de Feyenoord verdediging met maar één tegendoelpunt. Heb je meer aan dan Wielaert hoor.
Die heeft ArenA vrees.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou nog logischer zijn ja. De laatste drie wedstrijden was hij gewoon heer en meester in de Feyenoord verdediging met maar één tegendoelpunt. Heb je meer aan dan Wielaert hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |