hehehehe stuiter ze!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik stuiter hier nog steeds!![]()
Zit nu met nog steeds shakende handjes een broodje rookworst naar binnen te werken![]()
Heb ook zooooo'n zin in morgen!
Zo alles ff startklaar zetten voor morgen, dat scheelt weer een half uur slaap, dan ff douchen en dan lekker proberen te![]()
Trusten greys.....tot een uurtje of 1![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat valt zeker in deze reuze tegen
Ik heb alleen alle mutaties gedownload en ben ze even doorgelopen. Precies 5 minuten
Maar toch liev dat je het zegt![]()
Ik ben gewoon een softiequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef Litso het volgende:
Wat ik bedoel is dat jouw naam opvallend vaak tevoorschijn komt bij wat voor goede doelen of andere nobele acties dan ook..
Zeg ik; ik ben gewoon een softiequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef nokwanda het volgende:
En don't forget... deze hele actie komt voort uit haar mutsentopicWat was het ook al weer? Ben jij ook zo'n softie als het om dieren gaat? of zoiets
JOU geven we dus theequote:Op zaterdag 22 september 2007 09:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Whaaa! Gezellie! Jullie ook wakker!
Heb net in stuiterbui het huis al gezogen en gedwelid, de wc gepoetst en de kattenbak verschoond!![]()
Nog een half uurtje dan gaan ik. Niet vergeten dat ik m'n slaapoutfit ff verruil tegen gewone kleertjes![]()
Zeg...ik moet ook nog terugrijden en een nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:21 schreef nokwanda het volgende:
Rooibosthee. Met honing, geeeeen suiker
(en wat valeriaan, jullie moeten nog wel kunnen lopen)
Of laat Purple die bong toch maar meenemen
Tot straks Ing! Rij voorzichtig!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:40 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 stapt in de auto...
Tot straks allemaal!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |