JAAAAAAA ook wij zijn thuis
En wat was het gaaf zeg! We zijn er van half drie tot half vijf geweest!
We kwamen met alle auto's aan en vroegen waar Jacqueline (van het asiel) was. Ze riep wat mensen om ons te helpen auto's uitladen! We mochten alle spullen in de centrale hal van het asiel zetten. Het was een ENORME berg! Foto's komen zo, moet ik nog even uitzoeken.
Buiten hadden we op een heel mooi veldje Pinokkio de husky al zien lopen
![]()
De eerste koekjes werden buiten bij de velden al uitgedeeld aan hele lieve honden. Daarna kregen we allemaal thee en koffie en gingen we aan tafel zitten (oh ja, we kregen ook heerlijke koeken!) en Jacqueline gaf ons een uitleg over hoe het er in het asiel aan toe gaat. Daarna begon de uitgebreide (!) rondleiding, echt letterlijk vanaf de deur waar de dieren binnen komen, de nachthokken voor als de dierenambulance 's nachts een dier aflevert, de quarantaine afdeling.
Daarna bezochten we in stilte en zonder foto-flitsers een moederpoes met een nestje 4 dagen (!) oude kittens
![]()
Toen naar de honden. En dat vond ik persoonlijk het moeilijkst. Een schattige witte poedel die gewoon schor was van het blaffen sprong maar tegen haar hek op. En er zat een vreselijk klein wit hondje, beetje bangig, maar zelfs die kwam na een hoekje een likje op je hand geven door het hek
![]()
Alle verhalen (sob-stories, noemde Jacqueline ze...) werden uitgebreid verteld. Daarna door naar de catteries waar we naar binnen mochten om onze kattensnoepjes vast een beetje uit te delen. Die snoepjes had Maes heel slim nog even meegenomen!
Ze waren vreselijk blij met alle spullen, de hele hal lag echt vol! Jullie zullen het zo zien op de foto's. En de cheque daar schrok Jacqueline gewoon van. Ze vond het superveel geld en was er heel blij mee. Ook nog even poseren met ons allemaal op de foto met de cheque natuurlijk
![]()
Morgen gaan ze alle spullen uitzoeken en een goed plaatsje voor zoeken. Ook zal Jacqueline van de week ons nog een bedankbrief sturen (zal ik op Fok plaatsen uiteraard) en ze hebben zelf ook foto's genomen voor op hun website
www.dierenopvang.com. Daar zal ook een verslag door hun zelf geplaatst worden!
![]()
En we kregen ook nog allemaal een dierenkalender 2008 mee naar huis!
![]()
Nu even de foto's uitzoeken
![]()
En mijn eigen hond even influisteren hoe blij ze mag zijn dat ze een eigen huisje heeft
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 22-09-2007 17:36:26 ]