Je moet hem dan toch eens in het gareel slappen want dit kan echt niet puckzzzquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
verdorie jongens...ik smelt gewoon bij al die katten
stom vriendje die geen kat wil![]()
Er komt nog 1 set aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef Greys het volgende:
Purplerose, jouw foto's zijn ook al zo leuk! Was je er al doorheen of komen er nog meer?
Damn, hadden we dat maar eerder geweten zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Filmpje nummer 5 bewaar ik voor morgen. Had net een ongeduldige echtgenoot aan de phone, ze zitten op me te wachten![]()
Zat trouwens ff te dineren bij Le Maque in Putten, bel ondertussen ff gezellig m'n kereltje op en zeg voor de grap dat ik een poes heb meegenomen (Balou uiteraard). Zegt ie: "oh, maar we zijn er vanavond niet joh, da's niet handig he!" Niet eens flippen enzo, dus had ik um nou maar meegenomen![]()
Geweldige foto's en filmpjes van een geweldige dag! Ik heb me prima vermaakt met jullie![]()
Tot morgen!
![]()
Dat had ik niet moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef purplerose het volgende:
Nierfalen, Bowie is dus niet meer
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:10 schreef Litso het volgende:
Bowie
Leuke foto's en verhaaltjes trouwens, de filmpjes kan ik nu even niet kijken. Maareh, hotdogs eten terwijl je naar een asiel gaat?![]()
ik wou echt dat ik de tijd had om een tweede hond op te voeden. maar met een 40 urige werkweek én mijn fotografie kan ik de tijd gewoon niet opbrengenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef Greys het volgende:Wat zijn ze lief. En wat zijn ze zielig...
Ik vond het ook zo sneu voor de honden die al wat ouder zijn en gedragsproblemen hebben. Die zie ik nou niet zo snel uitgekozen worden.
Maar wat wel heel fijn was om te zien dat ze echt omstebeurt, ook toen wij er waren, op het buitenveld mochten, lekker even uitwaaien. En ze werden allemaal supergoed uitgelaten en er mee gewandeldIk hoop dat ze snel op onze lekkere dekens mogen gaan liggen.
jah we zijn niet allemaal van dequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef McKillem het volgende:
Toffe actie.Dit blijkt maar weer dat er ook nog fokkers uit ander hout gesneden zijn.
![]()
Nah, that's okay. Bowie kan er ook niets aan doen. Heb trouwens een topic over Max geopend, makkelijker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
Dat was dus ook precies de reden dat ik het niet genoemd had in mijn stukje
Maar met Max komt het goed Hara, dat hoop en denk ik. Anders had de DA hem toch niet met jullie mee naar huis laten gaan? Dan hadden ze hem daar gehouden, hoop ik, als hij zeer ernstig meer hulp nodig had
Dat doe ik óók.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jah we zijn niet allemaal van de
!!11!!EINS!!EINS!1!LOLLER!!PWND!!!WTFBBQ!!FTW!!!111!!! categorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |