quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
Geweldig.
dat is ook wel zo, maar die prachtige rottweiler die ertussen zit slaan jullie compleet overquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef Greys het volgende:
Oke, bij Filmpje 3 met de kleine witte hondjes gaat het weer mis hier...
Daar kan ik dus echt niet naar kijken zonder me ontzettend klote te voelen.
Die mocht ook niet geaaid worden, de laatste die dat probeerde heeft nu 7 hechtingen in zijn handquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, maar die prachtige rottweiler die ertussen zit slaan jullie compleet over
Het zou belachelijk zijn als jij helemaal hierheen moet komen daarvoor, dus ik zal zelf wel wat regelenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je reageert later nog wel even als je tijd hebt op mijn PM he?
Ik hoor graag van je!
Laat maar even weten hoe en watquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het zou belachelijk zijn als jij helemaal hierheen moet komen daarvoor, dus ik zal zelf wel wat regelen
ik heb trouwens vandaag een tweede gezwelletje en een knobbeltje ontdekt bij ons Daantjequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die mocht ook niet geaaid worden, de laatste die dat probeerde heeft nu 7 hechtingen in zijn hand
Anders hadden we dat ZEKER gedaan, geloof me
Hebben we alquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
*doet melding voor het schouderklopje topic*
Maandag moet hij weer een bloedtest en dan weten we pas meer, hopelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat maar even weten hoe en wat
En ook hoe het met Max gaat, alsjeblieft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |