Ga mee opstap danquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heeft geen nut ook. Ekstra weekend is er niet op![]()
In de tussentijd zal ik nog maar eens bijschenken![]()
-edit- k*t: halve liter blik is leeg. Heb er nog maar 1
![]()
Gewoon ew streamen op jou zenderquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
dat is het nadeel van een eigen programma in EW-uren... je kunt EW niet volgen
Hmmmmm, programmaleider ns bellenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon ew streamen op jou zender.
Gewoon zeggen dat jij het bentquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hmmmmm, programmaleider ns bellen
Vroegah ging ik nog weles tot 0100 door, en prikte ik daarna giel door
Zeg, kan ik dmv die url niet uitzendingen van 070707 terughalen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef Sirolf het volgende:
Die staat als alles goed gaat binnenkort op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/ekstraweekend/20070921-19.mp3
Volgens mij is dat de lift.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat is dat met die vage cam linksonder in beeld?
Vraagt deze man zich ook af..quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat is dat met die vage cam linksonder in beeld?
Ik zat even aan de Caz.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:22 schreef -Hans- het volgende:
omg je zou nu maar TMF hebben opstaan.
Bearforce one
Da's een mooi beginquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraagt deze man zich ook af..![]()
[afbeelding]
Lijkt wel een cam in de lift / hal ofzo iets
Tijd om er een extra monitor bij te kopen. Op 1 monitor je werk, en op de andere de webcam en evt. een chatbox oid. Werkt bij mij iig prima!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Efcuk. Ik kan pas om 01.00 uur gaan devven, want ik wil die cam in de gaten houden
Heerlijke plaat inderdaad, maar die heb ik echt een tijd niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zat even aan de Caz.
Deepzone - It`s gonna be allright!![]()
(Nu nog steeds lekkere oude knallers)![]()
Absoluut! zou wel lachen zijn als ze de cam laten hangen voor het Ek-stra weekend. Als er dan ook nog geluid mogelijk is dan zou dat helemaal tof zijn. Even luisteren wat de gasten zeggen over de show.quote:
Is die foto er ook hires? of moet ik dan bij B&H zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Thanks Broekie en Sirolf, ook geen verkeerde babe
De gast vanavond!
[afbeelding]
Nice![]()
Heel schema van het laatste uur wat/wanneer moet beginnen, geinig!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
Systeempjes en schermpjes.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/22/thumb/fawx7t6xzzdss4872n6a84u0p.jpg]afbeelding][/url]
Zal vast wel ergens op het internet staan, maar in B&H zullen ze het vast wel weten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is die foto er ook hires? of moet ik dan bij B&H zijn?
Zou er ook weer taart zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:18 schreef -Hans- het volgende:
ANCILLA in het huis gekleed in een strak rood pakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |