quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef Broekie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GU6B_QM9O5o
Hmpf, Nep EskStra Weekend Fan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga nu trouwens Ranking the Stars kijken. Ben later terug!
*stil is*quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Commentaar is niet nodig, de plaatjes zeggen voldoende.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hadden zou niet hoeven doen, echt nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doen ze speciaal voor jou D.
Hoi trouwens.
Ik schakel een beetje heen en weer tussen NED3 en de 3FM webcam.quote:
Wat zeggen ze dan? Dom blondje?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
Commentaar is niet nodig, de plaatjes zeggen voldoende.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga nu trouwens Ranking the Stars kijken. Ben later terug!
Met Sonny J erachter!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dit is die Freaknacht-promo waar ze het eerder deze week al over hadden. Klinkt best goed.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo, ik heb Gigi even uitgelegd wie jullie zijn
En je hebt d'r meteen je mobiele nummer gegeven? Of wordt C. dan boos?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ohjee, moeten we ons vanaf nu dan netjes gaan gedragen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Weet je wat zo mooi is aan producer-zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je hebt d'r meteen je mobiele nummer gegeven? Of wordt C. dan boos?
Heeft ie dat nog wel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je hebt d'r meteen je mobiele nummer gegeven? Of wordt C. dan boos?
* Roel_Jewel carrièreswitch overweegtquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Weet je wat zo mooi is aan producer-zijn?
Dat nummer had ze al. En ik dat van haar.
Tijd om dat nummer te veilen, dat is véél geld waard!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heb ik hier liggenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat was ik ook al aan het overwegen. Ik wacht nog op een e-mail om te horen hoe ik zo'n switch kan maken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel carrièreswitch overweegt
Tsja, kut op een andere manier, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ach. Hey There Delilah brengt me weer volledig back 2 earth...
Gemiste kans inderdaad. Was wel een ultieme grap geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Marc63 het volgende:
Gerard had ff weg moeten lopen. Kijken of Gigi het in de gaten had gehad.
Ik wilde echt net zeggen, da's vast een Domien Requestquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ach. Hey There Delilah brengt me weer volledig back 2 earth...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |