Steek z'n huis in de fik, dan word je gewoon kampioen.quote:Op maandag 24 september 2007 14:24 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet volgend seizoen maar kampioen worden, gister is dat niet gelukt
De eigenaar van m'n tegenstander woont een straat verderop
Ik had laatst dat ik op zondagochtend dacht: "Kom, eens kijken wat die scouts in petto hebben voor me vandaag.quote:Op maandag 24 september 2007 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[afbeelding]
edit:
1 tip ga nooit hattricken met een bakkie op:
[afbeelding]![]()
Hahahahaha jah das ook zo iets!quote:Op maandag 24 september 2007 22:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik op zondagochtend dacht: "Kom, eens kijken wat die scouts in petto hebben voor me vandaag.." Het was tien uur en wat bleek? Ik had zeven uur daarvoor m'n scouts voor het laatst gebeld. Ik weet nog steeds niet wat ik allemaal heb afgewezen, maar er was geen jeugdspeler bij gekomen.
.
Die is 18 over negen dagen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Lekkere Trainie trouwens!!! Jammer dat ik geen geld meer heb dankzij mn Voorzitter![]()
![]()
Petter Apelwald (177122573)
17 jaar en 103 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Koppen
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Nu niet naar kijken, want dat klopt pas na afloop van het seizoen. Het is niet te voorspellen waar je terecht gaat komen voordat alle wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand enig idee waarop altiid de voorspellingen voor een volgende competitie baseert??
Van http://alltid.org/league/95186/nextseasontable/ icm http://alltid.org/league/62464/ wordt ik niet meteen megavrolijk, best een sterke competitie voor een IX en ik was van plan meteen door te stoten naar VIII (alhoewel dat met wat doorgroeien aan mijn kant nog prima moet lukken)
Lijkt me ook een goed planquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nu niet naar kijken, want dat klopt pas na afloop van het seizoen. Het is niet te voorspellen waar je terecht gaat komen voordat alle wedstrijden gespeeld zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Dat heet nu een Cupfighter, zich bewust laten afzakken, geld verdiend en probeert nu de beker te veroveren (en mogelijk HT-Masters te gaan spelen) met een sterrenteamquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is dit r voor 1 zeg?? Nog steeds in de beker met een mythisch mid maar wel spelend in de VIII. seizoen 15 was ie kampioen van de V. Nu spelend in de VIII???????????![]()
![]()
Kickinass (145062)
spelers verkopen, afzakken en rente trekken en nu idd met een kickass team bekeren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
Wat is dit r voor 1 zeg?? Nog steeds in de beker met een mythisch mid maar wel spelend in de VIII. seizoen 15 was ie kampioen van de V. Nu spelend in de VIII???????????![]()
![]()
Kickinass (145062)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goed plan
In ieder geval zal het een interessanter competitie zijn dan die van dit seizoen, 7 'botjes' FTW
Ben verdorie nog niet kampioen omdat 1 zo'n 'bot' ook veel punten pakt (23 uit 10 en ik krijg 'm zelf pas weer op de slotdag). Misschien wanneer hij volgende week (als ik tegen nr. 4 en hij tegen nr. 5, beiden uit) punten verspeelt en anders kan ik in 1 van de 2 daarop volgende thuiswedstrijden 't kampioenschap binnenhalen.En dan de laatste wedstrijd van hem verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vage zooi!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat heet nu een Cupfighter, zich bewust laten afzakken, geld verdiend en probeert nu de beker te veroveren (en mogelijk HT-Masters te gaan spelen) met een sterrenteam
T blijft vage zooi!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:59 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
spelers verkopen, afzakken en rente trekken en nu idd met een kickass team bekeren.
Weer een koei award verdiend???quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Teringzooi, ik verneuk een deel van mijn training deze week... ik was vergeten dat ik vanavond al een friendly speelde... nu krijgen er in totaal maar 6 van de 9 trainees training![]()
![]()
![]()
heb je weer een bakkie op?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vage zooi!!!![]()
![]()
[..]
T blijft vage zooi!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Weer een koei award verdiend???![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ik dan met mn nuchtere harses.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:13 schreef nicomart het volgende:
ik een paar bakkies.. cola.. met wat bacardi limoen
Met hulp van Nico!!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:14 schreef Grumpey het volgende:
outpost is terug, en de topics vliegen weer om
bacardiquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:13 schreef nicomart het volgende:
ik een paar bakkies.. cola.. met wat bacardi limoen
uiteraardquote:
ach dat oude spul is toch allang over de datumquote:Op woensdag 26 september 2007 22:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
bacardi
Flor de Cana Gran Reserva, 7 jaar oude bruine rum
OT: ga overstappen op wingertraining
binnekort eens een strijdplan opstellen
die lui dachten vast dat ze net als in de competitie tegen Ajax Amateurs speelden zeg...quote:
quote:Hoofdpagina voor VIII.57
Competitie plaats: 16 / 2048
Ik hoop echt dat het je gaat lukken Jonks!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:32 schreef Jonks het volgende:
03-10-2007 at 17:00 Kickinass - Fc Der Freddy
03-10-2007 at 17:00 N'Majstorovic - Mokkels United
03-10-2007 at 17:00 rhm05 - FC Koeientour
03-10-2007 at 17:00 Guber United - BusbyBoys
03-10-2007 at 17:00 Eurotrip - Team Arnold
03-10-2007 at 17:00 Drancers - Harderwijkse Trappers
03-10-2007 at 17:00 Sporting Dijkstra - FC Eeman
03-10-2007 at 17:00 THE NINJA MUTANT TURTLES - Nopke '03
Volgende week deel II van operatie 'schop de cupfighters uit de cup'.
Nu de TL afstropen naar internationals![]()
Verkocht voor 700k.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Ruudt het volgende:
1 stijgert:
Silvester Dijkhuizen (65589789)
25 years and 28 days, solid form, healthy
A controversial person who is calm and infamous.
Has inadequate experience and poor leadership abilities.
Speciality: Head
Next birthday: 14-12-2007
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 180 300
Wage: 104 090 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: magical Passing: poor
Winger: weak Defending: disastrous
Scoring: weak Set Pieces: disastrous
We zullen hier allemaal voor je duimen, Jonks. Het wordt in het bekertoernooi de match of the season!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Jonks het volgende:
MatchID: 141974162
Daar stonden 2 divine midfields tegenover elkaar.![]()
Maar verder is dit voor mij wel de lastigste uitmatch die ik krijg.
Volgens mij is het tegen teams met een hoog middenveld.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:48 schreef Ruudt het volgende:
Werkt pressie tegen counterteams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |