Leuk is ander dus... Gelukkig gaat het goed met hem...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:06 schreef Cynic het volgende:
Ja toch wel, we dachten eerst dat het hyperventilatie was vanwege stress, maar het was dus een infarct.
Oeh dat is wel schrikken zeg, fijn dat het nu weer goed gaat. Komt hij nu onder controle enzo of valt er verder weinig preventiefs aan te doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:37 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi, ook alsnog gefeliciteerd Nouk.
Het is een beetje druk geweest hier de afgelopen dagen, mijn vader heeft maandag een hartaanval gehad namelijk. Hij is nu geopereerd en het gaat weer goed.![]()
Kom naar Finland, hier is het veel beterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:28 schreef Nouk het volgende:
Echt intens pisweer inderdaad.
Okay! Is dat voorlopig permanent?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:16 schreef SuperWeber het volgende:
18 november land ik op Schiphol!!
Voorlopig permanent lijkt mij een mooie uitdrukking daarvoor idd...quote:
tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Voorlopig permanent lijkt mij een mooie uitdrukking daarvoor idd...
Ik ben ook niet hip, het was ook niet erg druk het publiek was behoorlijk 40+erigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:27 schreef Cynic het volgende:
Mooie zaal, dat Vera. Die band heb ik nog nooit van gehoord trouwens. Niet zo heel gek, want ik ben helemaal niet hip.
ah zz-top waardig ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef Cynic het volgende:
Ter compensatie ben ik bezig met een baard van epische proporties
inderdaad leuk, maar ik kijk morgen wel denk ikquote:
zodat ze niet gelijk doodgehyped wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
inderdaad leuk, maar ik kijk morgen wel denk ik
waarom moeten dat soort programma's nou om middernacht beginnen?
komt vanzelfquote:
Utrecht ledig erf, is het hele weekend maar ik kon vandaag nietquote:
ik vond het idee wel grappig je koopt een glas (tevens entree) en dan koop je verschillende bokbierenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:45 schreef Cynic het volgende:
Klinkt leuk. Ben zelfs niet zo'n liefhebber van bokbieren. Morgen verjaardag van Marco.
Foto.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:28 schreef Cynic het volgende:
Ter compensatie ben ik bezig met een baard van epische proporties
Hoe zit het met de foto's van jouw nieuwe ruk/sex-(doorhalen wat n.v.t. is)-bunker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |