Owja, het is daar een uurtje vroegerquote:
Mja, bioscoopje gepakt, cadeautje gekregen, biertje gezopen en taart gegeten... Dat was het wel zo'n beetjequote:Op maandag 8 oktober 2007 09:22 schreef Cynic het volgende:
Beetje leuk feestje gehad dan?
Mja, bij de Alko (Finse overheids-mitra) kun je het wel krijgen. Ook schenken ze het wel in sommige kroegen. In de supermarkt zie je het zelden. Dan hebben ze de lokale bieren en bekende Tsjechische, Duitse en Nederlandse merken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:04 schreef Cynic het volgende:
Ligt dat daar gewoon in de winkel?
succes dan alvast!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:06 schreef Bosbeetle het volgende:
zozo goedemorgen ik heb een drukke dag voor de boeg!
Ja op een goede manierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
succes dan alvast!
druk op een goede manier hopelijk?
jaquote:
voor nu eventjesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:25 schreef Cynic het volgende:
drukte voorbij?
Ik nu wel, het is een tokkelgitaarstuk met viool achtig geluid erbij ik denk dat dan veel mensen tegenwoordig gelijk nick drake zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Cynic het volgende:
Ook ooit maar eens luisteren dan. Hoewel ik me weinig kan voorstellen bij die vergelijking eerlijk gezegd
Dat is wel jammer danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik nu wel, het is een tokkelgitaarstuk met viool achtig geluid erbij ik denk dat dan veel mensen tegenwoordig gelijk nick drake zeggen.
inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan
Nick Drake inflatie....
Kracht-training met HD-camera's?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw lid van the wounded ?
afstandsbediening van Marcoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
nieuw lid van the wounded ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |