Ik wacht nog op mijn rechten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
#topicNr=topicNr+1
Meid. Ik heb twee stuks aan elke vinger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jullie rechten op een fatsoenlijke vrouw?
Da's hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jullie rechten op een fatsoenlijke vrouw?
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
Meid. Ik heb twee stuks aan elke vinger.
Kijk dan, kijk dan! Wat een eer!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.
Je hebt míjn krullen gezien!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.
Karaoke? Minpuntje Blight.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef Blight het volgende:
Kijk dan, kijk dan! Wat een eer!
De Karaoke-meet: The aftermath
Sssht. Laten we Blight een beetje sparen hmquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef mcDavid het volgende:
Je hebt míjn krullen gezien!
ohja sorryquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sssht. Laten we Blight een beetje sparen hm. Nothing beats your curly hair
.
Mijn zangkunsten waren werkelijk fantastisch.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Karaoke? Minpuntje Blight.
Hoeveel alcohol had je nodig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:42 schreef Blight het volgende:
Mijn zangkunsten waren werkelijk fantastisch.
McD is de blonde versie van jou.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
Mijn krullen pwnen die van David.
Alleen al om het brein wat eronder zit.
Geen. Het kan mij echt geen ruk schelen als ik voor lul sta. Maar het aantal mensen wat durfde te zingen was wel schrikbarend laag. Ik heb een zoot nummers samen met moemoe gezongen, en verder een plaat van de Backstreet Boys en Atomic Kitten met m'n neef. Vooral die laatste was een pareltje,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |