om 02:10quote:Op woensdag 26 september 2007 09:57 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik lag gister anders keurig om 02:10 al in bed hoor.
Heh hoezo had je hem wakker gemaakt dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:00 schreef Geqxon het volgende:
Och. Laatst wel een boze vader gehad, dus ik doe het nu wat rustiger aan.
Is dit correct Hollands?quote:Als laatst wil ik mijn excuses aanbieden voor de situatie waar ik mij momenteel in bevind, ik begrijp dat dit als vervelend kan worden ervaren. In deze tref ik zelf de volledige blaam.
Helemaal fout niet, maar ik zou 'm als volgt schrijven:quote:Op woensdag 26 september 2007 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Als laatst wil ik mijn excuses aanbieden voor de situatie waar ik mij momenteel in bevind, ik begrijp dat dit als vervelend kan worden ervaren. In deze tref ik zelf de volledige blaam
Is dit correct Hollands?
Goed zo Sir Harry! Het grote offensief is begonnen!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hinten helemaal niet dat je naar de doctor toe moet hoor.
Komt me bekend voor. Alleen vertrouw ik de pakketbezorger niet..(wegens gebrek aan huisgenoten)quote:Op woensdag 26 september 2007 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm zo me ouders straks maar eens laten weten dat er een setje DVD;s komen met de post. (Nee ik vertrouw sommige van me huisgenoten niet dus laat wat duurdere dingen liever daar bezorgen.)
* WyriHaximus pakt AK-47quote:Op woensdag 26 september 2007 11:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goed zo Sir Harry! Het grote offensief is begonnen!![]()
Ja precies en daarom betaal ik eingelijk nooit vooraf maar pas als ik de spullen in me handen hebquote:Op woensdag 26 september 2007 11:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Alleen vertrouw ik de pakketbezorger niet..(wegens gebrek aan huisgenoten)
Maar meestal vertellen me ouders mij altijd dat ik een pakket bij hen laat bezorgwn
Eensch.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja precies en daarom betaal ik eingelijk nooit vooraf maar pas als ik de spullen in me handen heb. Daarnaast zijn bezorgers natuurlijk ook niet te vertrouwen
. Zal eens tijd worden dat je pakketjes standaard op het postkantoor liggen en dat je een emailtje krijgt als er wat is voor je
.
Lol, uit eindelijk als je werkt komt het toch altijd bij hun uit. Wie gaat er nou op een pakketje thuis zitten wachtenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Eensch.
Heb dat trouwens eens nagevraagd bij het postkantoor, het antwoord daarop was dat ik maar een postbus moest nemen. (à 120 euro per jaar) (en dan moet je nog zelf om de zoveel tijd gaan kijken of er post is)
Heb geen zin om 15 min met de bus, 40 min met de trein en 15 min met de fiets met een pakketje te gaan zeulenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
Is het geen idee om het bij je werkgever af te leveren [mits van toepassing]?
Ik doe dat hier ook, geen pakketje tot op heden gemist!
Rugtas?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb geen zin om 15 min met de bus, 40 min met de trein en 15 min met de fiets met een pakketje te gaan zeulen. (Wat ik ook op de terug weg van me werk bij hun op kan halen
.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |