Echt welquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:22 schreef phluphy het volgende:
Zo zo Sir Harry, da's een keurig bedje!![]()
Veel plezier! Ik ben vanmiddag al geweest. Mén wat ben ik moe, maar wel voldaan.quote:
Ah mietje beetje man bevaart (of is het met een D?) de rode zeequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef JortK het volgende:
* JortK is er alweer vandoor
geen [afbeelding] vanavond, vriendin is ongesteld[afbeelding]
Heb je mooi tijd om gezellig te keuvelen over trouwplannen en zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef JortK het volgende:
* JortK is er alweer vandoor
geen [afbeelding] vanavond, vriendin is ongesteld[afbeelding]
Ga normaal gesproken 1x pwk, nu vrijdag weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister niet geweest zeker
* JortK gaat morgen weer, ik = gister al geweest
Thermometer? Die moet toch in je oor? Doe maar de rechter, daar hoor ik toch amper meequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:26 schreef phluphy het volgende:
Bukken dan!
Als je nou gelijk de thermometer doet geef je hem tenminste goed het gevoel dat hij iets niet goed doetquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef phluphy het volgende:
Nee, niet voor een thermometer. Maar wel voor die rotschop die ik je ga geven.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef phluphy het volgende:
Nee, niet voor een thermometer. Maar wel voor die rotschop die ik je ga geven.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef phluphy het volgende:
Fout plaatje, Bertje. Dat had deze moeten zijn:
[afbeelding]
Hmmmquote:
Leek mij dat i een stukkie ouder wasquote:Op woensdag 26 september 2007 00:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook zeker nog een pup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |