Inderdaad. Topografie enzo.quote:Op maandag 24 september 2007 17:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
In de reacties staat dat wij (in Europa) hier niks aan hebben --> de Stille Oceaan ligt tussen Amerika en Azië.
![]()
Haha of het draait door net als O'Niell in stargatequote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat me ethernet kaart smelt als ik hem in me notebook stop
Volgens mij wel, in de engelse versie kan ik onder 'Tools' de optie 'Apply Media Information Changes' aanklikken; wellicht dat dit helpt?quote:Op maandag 24 september 2007 21:25 schreef Darow het volgende:
Hallo mensen,
Is er een mogelijkheid bij Windows Mediaplayer 11 om alle mediabestanden na te gaan en eventueel te verwijderen als ze niet bestaan, of moet ik dit allemaal handmatig gaan doen?
Ik heb namelijk best veel muziek op mijn pc en heb laatst een hoop verwijdert maar die staan wel nog in mijn mediaplayer.
Lekker toch, ben zelf lekker bezig cakephp haar geheimen te ontrafelenquote:
voor mij ook, hoef pas om 10.00 weg...quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is goed voor je, word je een echte man van
![]()
Hoop dat je beter geslapen heb dan ik. 4 uur slaap en kut ook, om het uur wakker en er uitquote:
Jawel, wel wakker geweest vannacht door 't onweer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoop dat je beter geslapen heb dan ik. 4 uur slaap en kut ook, om het uur wakker en er uit.
Mogequote:
Daar slaap ik meestal door heenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jawel, wel wakker geweest vannacht door 't onweer.
Ik ook, enkel waren dit behoorlijk harde klappenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar slaap ik meestal door heen.
Ik slaap zelfs door de elleboogjes van me vriendin heen als ik weer eens raar doe in me slaapquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ook, enkel waren dit behoorlijk harde klappen
Dat is erg fijn voor je, knul, maar waarom had je het niet af?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:19 schreef JortK het volgende:
Ik had een project nog niet af, maar de planning is 2 weken verschoven nu![]()
Niet mijn eigen schuld... een derde partij leverde spullen niet op tijd aanquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is erg fijn voor je, knul, maar waarom had je het niet af?![]()
![]()
Lekker toch dat je dan 2 weken extra krijgtquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet mijn eigen schuld... een derde partij leverde spullen niet op tijd aan
Of niet op tijd besteld?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet mijn eigen schuld... een derde partij leverde spullen niet op tijd aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |