quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:22 schreef Geqxon het volgende:
Geruststellend. Dat rondje rode plekje op mijn arm, dat er nu al drie weken zit en niet groter is geworden, waarvan ik dacht dat het eczeem was, kan volgens mijn oma wel eens huidkanker zijn.
Lekker is datquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:22 schreef Geqxon het volgende:
Geruststellend. Dat rondje rode plekje op mijn arm, dat er nu al drie weken zit en niet groter is geworden, waarvan ik dacht dat het eczeem was, kan volgens mijn oma wel eens huidkanker zijn.
We kunnen je wel ff een handje helpenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet al maanden naar de huisarts, maar het komt er maar niet van.
Ik zou dan maar opschieten als ik jou wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet al maanden naar de huisarts, maar het komt er maar niet van.
Ik blijf het raar vinden dat microsoft forums heeft tegenwoordig 0_o. Zou vroeger erg handig geweest zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:44 schreef phluphy het volgende:
Bertje, schijt je in je broek voor de dokter of zo? Hup... gaan! Get your ass into gear!
mschol, nog gefeliciteerd met het huwelijk van je broer (was toch je broer?)!
Over je vraagje van de tab control kleur: lees deze even, hier wordt het onderwerp (en de valkuilen) besproken.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:26 schreef Geqxon het volgende:
phluphy, kombinatie van druk zijn, geen zin hebben naar een doktor te gaan, geen tijd voor de doktor hebben. En dat ik bang ben dat hij mijn prostaat wilt gaan onderzoeken.
phluphy, kombinatie van druk zijn, geen zin hebben naar een doktor te gaan, geen tijd voor de doktor hebben. En dat ik bang ben dat hij mijn prostaat wilt gaan onderzoeken.
Dan zou ik al helemaal naar de dokter gaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Geqxon het volgende:
En wil ik niet overkomen als een hysterische trut omdat ik tijdens het douchen een knoppeltje onder mijn balzak voelde.
Bekijk het zo: Beter een vinger van de dokter er in dan bobo je celmaatquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Geqxon het volgende:
En wil ik niet overkomen als een hysterische trut omdat ik tijdens het douchen een knoppeltje onder mijn balzak voelde.
staat me wel iets vaags van bij jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:55 schreef Geqxon het volgende:
msschol, ken je mijn teenincident van mid-juli nog?
thnxquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:44 schreef phluphy het volgende:
Bertje, schijt je in je broek voor de dokter of zo? Hup... gaan! Get your ass into gear!
mschol, nog gefeliciteerd met het huwelijk van je broer (was toch je broer?)!
Over je vraagje van de tab control kleur: lees deze even, hier wordt het onderwerp (en de valkuilen) besproken.
*knobbeltje*?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Geqxon het volgende:
En for the record: Down-under heb ik dus helemaal niks vreemd hoor. Naast een piemel natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Damn dan moet ik gaan uitkijken dat ik niet op je ga staan. 201cm
![]()
ik blijf lekker binnenquote:Op zondag 23 september 2007 12:27 schreef WyriHaximus het volgende:
*insert JortK banana smilie*
Moge iedereen. Maar weer lekker gaan bakken denk ik
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |