quote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen reden om te lachen neem ik aan
Dan doe je idd iets niet goed ofzoquote:Op woensdag 26 september 2007 17:26 schreef Geqxon het volgende:
Juist. Want wie faalt op het MBO als hij al tweedejaars HBO-er is?
Schijnbaar. Drie maal blijven zitten op 6 schooljaren schijnt hoger dan het gemiddeld te zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan doe je idd iets niet goed ofzo![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schijnbaar. Drie maal blijven zitten op 6 schooljaren schijnt hoger dan het gemiddeld te zijn.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef mschol het volgende:
fijn... paar weken geleden kat, en waarschijnlijk een van de komende dagen onze hond laten inslapen
Lang verhaal met combi-trajecten en toch stiekem naar school gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Dan nog steeds, hoe kom je het HBO op als je MBO niet gehaald heb?
Bad news dudequote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef mschol het volgende:
fijn... paar weken geleden kat, en waarschijnlijk een van de komende dagen onze hond laten inslapen
yep maar het zat er aan te komen...quote:
Zelfde met de hond van me vriendin... die maakt af en toe ook hoest geluiden en shit dat ik denk nu is het afgelopenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
yep maar het zat er aan te komen...
tis nu alleen echt op et randje
hij eet niet meer en lijkt het zelf te hebben op gegeven...
maar misschien hebben we geluk en gaat hij morgen wel weer eten
maarja tis funest voor hem, hij was al heel erg zwak namelijk...
Pricewatch al bekeken?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:29 schreef mschol het volgende:
morghe
iemand die weet waar ik goedkoop een originele Canon inktcardridge kan vinden?
ik ben op zoek naar de cardridge: CL-51 (kleur, hoge capaciteit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |