Zit laptop al in dus het kan niet al te groot wordenquote:
Laptop, kilo bak lasanga, 10 blikjes redbull + bus pringlesquote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:
In mijn rugtas past een laptop, keyboard + muis, een kleine tray Redbull, een shitload kabels, converters, een laptop standaard en vijf sneetjes brood.
Ooit eens voor een lanparty mee moeten sleuren.![]()
Geen idee nog wat ik later ga doen. Aangezien ik een voorliefde voor pc's heb heb k maar ict gekozenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Welkom. Wat wil je gaan doen met je opleiding?
Ow en doe je goed, als een echte ICTer om half 3 snachts posten
.
Success, bij ons viel 75% het eerste jaar af omdat ze het toch maar niks vonden en 90% heeft de opleiding niet afgemaakt omdat ze het of niet redden of niks vonden. (Niveau 3 dan, 4 heeft 90% het wel gehaaldquote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee nog wat ik later ga doen. Aangezien ik een voorliefde voor pc's heb heb k maar ict gekozen
Geen net script er voor wat dat netjes doet?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef jordeeeh het volgende:En dat k zo laat nog op was is dat ik stage heb, thuis beetje websites omzetten van het oude CMS naar t nieuwe. Dus bepaal ik zelf de tijden = uitslapen
Wisselende werkgevers, wisselende werktijden... En voor de meeste bedrijven is het al moeilijk om überhaupt een verhuizing te verwerken, dus als ik dan ook nog eens ga vragen om het bij verschillende bedrijven af te laten leveren snappen ze het helemaal niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
Is het geen idee om het bij je werkgever af te leveren [mits van toepassing]?
Ik doe dat hier ook, geen pakketje tot op heden gemist!
K zit nu in t 2e jaar, zijn ook al heel wat afgevallen ja. T is ook een kutschool waar k op zit (ROC), maarja k hoor van een vriend van me die ergens anders ICT doet dat het daar ook kut is. En k wil toch wel iets met ICT doen dus k moet t maar gewoon afmakenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Success, bij ons viel 75% het eerste jaar af omdat ze het toch maar niks vonden en 90% heeft de opleiding niet afgemaakt omdat ze het of niet redden of niks vonden. (Niveau 3 dan, 4 heeft 90% het wel gehaald.)
Ben niet zo'n scripterquote:[..]
Geen net script er voor wat dat netjes doet?![]()
Doe je goed. Sowieso afmaken dan heb je iig watquote:Op woensdag 26 september 2007 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zit nu in t 2e jaar, zijn ook al heel wat afgevallen ja. T is ook een kutschool waar k op zit (ROC), maarja k hoor van een vriend van me die ergens anders ICT doet dat het daar ook kut is. En k wil toch wel iets met ICT doen dus k moet t maar gewoon afmaken
Ah ja niet alles kan gescript worden natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2007 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben niet zo'n scripteren het is een beetje tekst veranderen, andere manieren van de tekst bewerken enzo. Dusja...
Hmm zit op me werk, moet ik hier uberhaupt op gaan antwoorden?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Iemand interesse in loli-pr0n?
Schopje KPDquote:Op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef Geqxon het volgende:
welke roc?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zit nu in t 2e jaar, zijn ook al heel wat afgevallen ja. T is ook een kutschool waar k op zit (ROC), maarja k hoor van een vriend van me die ergens anders ICT doet dat het daar ook kut is. En k wil toch wel iets met ICT doen dus k moet t maar gewoon afmaken
[..]
Ben niet zo'n scripteren het is een beetje tekst veranderen, andere manieren van de tekst bewerken enzo. Dusja...
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef Geqxon het volgende:
quote:
Ik kan deze wel schoppen, zien we gelijk wie er allemaal van ons ook op KPD zitquote:
Public invasion »quote:Op woensdag 26 september 2007 14:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Ik kan deze wel schoppen, zien we gelijk wie er allemaal van ons ook op KPD zit
Alleen van jordeeeh weet ik het zeker dat-ie er niet zit.
Neuh, beetje risicovol in dit geval, en geen idee of ik hem er daarna nog uit krijg.quote:
Meh, ik ben meer van de lesbische zijde.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Public invasion »
Best Gianna Scene: Gianna Micheals vs Mark Ashley »
Asian Buttholes: Nadi Phuket
Schop m maar
Ik zit er iig inquote:Op woensdag 26 september 2007 14:38 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Ik kan deze wel schoppen, zien we gelijk wie er allemaal van ons ook op KPD zit
Alleen van jordeeeh weet ik het zeker dat-ie er niet zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |