quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:10 schreef BoNi het volgende:
Wij hebben nog een kaartje voor uitvak voor morgen over wegens ziekte, iemand hier interesse?
Ruil je die tegen een gram sos??quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ruil je die tegen een gram sos??
Hehe, zo heb ik het ook geregeld, 20 euri, gelijk naast het uitvak dus dat is wel lachen, misschien wordt er weer iemand de tribune afgeslagen zoals vorig jaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op www.sparta-rotterdam.nl staat van niet. De pa van een goede maat van mij heeft een SCC van Sparta, die gaat wat voor me regelen als het goed is. Anders koop ik via marktplaats 2 kaartjes voor het thuisvak, kost 27,50 en is dus alsnog goedkoper dan een combi.![]()
Snurk je thuis niet danquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weer veilig thuis, vannacht ook heerlijk geslapen zonder gesnurk om me heen.![]()
Die gast ziet er wel maf uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Echt een maf verhaal. Gisteren tijdens het stappen droeg ik een Dinamo Kiev sjaal die ik in juni uit Oekraine had meegenomen en toen ik een club verliet stopte een gozer me met een Bohemians 1905 shirt (team waar ik morgen hopelijk in het stadion zal zitten met Slavia) en hij zegt, wacht even. Ik denk hij wil een foto maken ofzo. Wat doet die gast? Hij haalt een blauwe trui tevoorschijn met... BBB van Dinamo Zagreb... En die gozer wist niet dat ik Ajacied was en BBB heeft verder niets met Slavia of Dinamo Kiev te maken. Echt bizar toeval allemaal.
[afbeelding]
Of je kan natuurlijk gelijk de Amstel inspringen en jezelf verzuipen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Je had die trui moeten kopen en met dat ding aan de return in de ArenA moeten gaan kijken!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Of je kan natuurlijk gelijk de Amstel inspringen en jezelf verzuipen.
Ik ben niet zo onder de indrukquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ruil je die tegen een gram sos??
Daar zeg ik niets over, vroeg het me gewoon afquote:
Je moet internet hooligans nooit serieus nemenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef BonJovi het volgende:
okhoe is het met die mutsaers ofzo die wou knokken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |