Ga mijn avatar maar weer veranderen denk ik.quote:
Niet nodig, na een weekje is het voorbij..quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga mijn avatar maar weer veranderen denk ik.![]()
hoeft niet was just playin'quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga mijn avatar maar weer veranderen denk ik.![]()
Al zal de sfeer met al die AZ klappers natuurlijk vele malen indrukwekkender zijn dan in Zagreb met die BBB.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:21 schreef M0NTANA het volgende:
Als je uit bij Dinamo Zagreb al wint, dan wordt AZ een makkie.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Al zal de sfeer met al die AZ klappers natuurlijk vele malen indrukwekkender zijn dan in Zagreb met die BBB.![]()
Je maakt een grapje toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:21 schreef M0NTANA het volgende:
Als je uit bij Dinamo Zagreb al wint, dan wordt AZ een makkie.
In de categorie 'het kan nog erger'....Ik was het niet vergeten, maar ik HEB ER NAAST GEGREPEN!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:22 schreef Noshiba het volgende:
GODVER! kaartje sparta vergeten te halen
Één z'on gozer uit breda heeft zelfs 2 kaartjes over, ech alleen maar om andere uitkaarthouders te neuken en zelf eenbeetje winst maken omdat ze geen baan hebben ofzo! Homo's!quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:29 schreef Silenus het volgende:
Jezus, nu alweer drie advertenties voor kaartjes Sparta-Ajax uitvak op marktplaats. Wat een teringlijers.
Weer veilig thuis, vannacht ook heerlijk geslapen zonder gesnurk om me heen.quote:
Whehequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weer veilig thuis, vannacht ook heerlijk geslapen zonder gesnurk om me heen.![]()
Op www.sparta-rotterdam.nl staat van niet. De pa van een goede maat van mij heeft een SCC van Sparta, die gaat wat voor me regelen als het goed is. Anders koop ik via marktplaats 2 kaartjes voor het thuisvak, kost 27,50 en is dus alsnog goedkoper dan een combi.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
Nog meer mensen thuisvak naast het uitvak tegen Sparta?
Is nu wel uitverkocht volgens mij de thuisvakken, ik had nog een kaartje maar is al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |