quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:56 schreef SoA-Holic het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Hg2aejNRHpo&mode=related&search=
Afgewezen bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat hij Bayern afgelopen zomer persoonlijk heeft aangewezen, hij wil naar de PL.
Ja en dus Vermaelen op linksback, is veel meer verdediger dan Urby.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zou lekker 4-4-2 blijven spelen.
Met Suarez op de plek van Rommedahl.
Maduro lekker laten staan, die deed het prima. Ook om Van der Wiel kan je nu niet heen, ook laten staan dus.
Veranderd!quote:
quote:'Mitea wordt volgende week geopereerd'
Nicolae Mitea heeft nog altijd last van zijn enkel. De Roemeense aanvaller van Ajax liet tegenover een verslaggever van ELF Voetbal weten dat hij volgende week in Amsterdam aan zijn kwetsuur wordt geopereerd.
Hij zal na de ingreep zes weken moeten revalideren. Laurent Delorge hoopt tegen VVV-Venlo weer inzetbaar te zijn voor zijn werkgever. De Belgische middenvelder kampt met een blessure aan zijn achillespees.
Wie zou er hier anders met een Jezus-avatar rondhangen denk je?quote:
Die conclusies die jij altijd trekt, zijn altijd van het niveau "mijn hemel, wat een debiel".quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Van der wiel zal dit toch ook laten zien hebben op trainingen? waarom dan die collin de hele tijd rechtsback de eerste paar wedstrijden. Ten Cate hanteert net als van basten het 'ik-mag-je-gehalte'.
Jezus hee..!!quote:
Hoe wil je anders verklaren dat Perez voor 1,5 naar een andere club mag en Collin steeds rechtsback stond? Het heeft niks met selecteren op voetbalkwaliteiten te maken maarja jij zit weekends ook op de pik van ten cate.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die conclusies die jij altijd trekt, zijn altijd van het niveau "mijn hemel, wat een debiel".
Hij kreeg geen basisplaats en dat wilde Perez wel. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoe wil je anders verklaren dat Perez voor 1,5 naar een andere club mag en Collin steeds rechtsback stond?
Misschien omdat Van der Wiel geen rechtsback is?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Van der wiel zal dit toch ook laten zien hebben op trainingen? waarom dan die collin de hele tijd rechtsback de eerste paar wedstrijden. Ten Cate hanteert net als van basten het 'ik-mag-je-gehalte'.
Collin is meer een koelbloedige afmaker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:31 schreef endr0me het volgende:
Als Collin opgeleid is als rechtsback dan vreet ik mn schoenen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |