Dinamo ook, maar ik zal naar je zwaaien mop als ik je zie zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:00 schreef Nashje het volgende:
Ja chicka denk je dat ik naar onze date kom. Ajax gaat voor.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dinamo ook, maar ik zal naar je zwaaien mop als ik je zie zitten.
Alleen niet met kaas gaan gooien. Ik heb dropballen bij me, en die komen veel harder aan, dus !
Ik ga morgenvroeg het uitvak proberen, anders ga ik ook los denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:03 schreef Jasza het volgende:
Nog andere mensen die in een Sparta vak gaan over 2 weken?
Ik cumshot op jou.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dinamo ook, maar ik zal naar je zwaaien mop als ik je zie zitten.
Alleen niet met kaas gaan gooien. Ik heb dropballen bij me, en die komen veel harder aan, dus !
----------Stekelenburg-------------------quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
In welke opstelling denken jullie dat HTC gaat spelen zondag?
Oh jezus, ik zie nu pas dat ik Heitinga er twee keer in heb gezet.quote:
quote:'Ajax denkt aan Modric'
--------------------------------------------------------------------------------
21 september 2007
Het blad Sportweek brengt de naam van Luka Modric opnieuw in verband met Ajax. Afgelopen zomer zong de naam van de spelmaker al enige tijd rond in het Amsterdamse geruchtencircuit als mogelijke opvolger van Wesley Sneijder. Ook AZ zou de 22-jarige Modric op het oog hebben. De Kroaat is bij zijn club Dinamo Zagreb uitgegroeid tot sterspeler en maakte donderdagavond indruk in het UEFA Cup-duel tegen Ajax.
Modric, met Kroatië actief op het WK in 2006, is net als de naar Real Madrid vertrokken Sneijder tweebenig en een aanvallende middenvelder. Volgens Dinamo-coach Branko Ivankovic is Modric, die nog een contract heeft tot de zomer van 2012 in Zagreb, 'de motor van de ploeg'.
Ik had ergens gelezen dat hij Bayern afgelopen zomer persoonlijk heeft aangewezen, hij wil naar de PL.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:19 schreef VoreG het volgende:
Hij zou deze winterstop naar Bayern gaan volgens de geruchten. Dat zie ik eerder gebeuren dan dat hij hier naartoe komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |