abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53363314
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hahaha

We zullen zien bij Strandvliet.
Eerder in de stad denk ik
pi_53363365
rond de ArenA mogen ze wel opschieten met verbouwen want de stenen liggen voor het rapen, leuk voor over 2 weken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53363389
Als ik wil stemmen staat er: De combinatie is niet correct
Lekker handig zeg.

Zal waarschijnlijk wel komen omdat ze de vakken verkeerd hebben aangegeven.
quote:
2. Kandidaten eerste ring Oost
vakken 418, 419, 420, 421, 422, 423.
Dat moet natuurlijk 118-123 zijn.

Lukt het iemand anders uit vak 118-123 wel om te stemmen?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53363394
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
rond de ArenA mogen ze wel opschieten met verbouwen want de stenen liggen voor het rapen, leuk voor over 2 weken
Dat is waar ja
pi_53363498
Zooo, lekker naar de klote. Zondag lekker AZ-Ajax kijken en dan meteen daarna proberen een kaartje voor Bohemians 1905-Slavia te scoren. Op zekers dat ik zondag aan de zuip ga. Overigens al sinds dinsdag t/m zondag iedere dag aan de zuip en tussendoor gewoon nog naar werk gaan. Nog ff en je ziet het verschil tussen Sethje en mij niet meer, whehehe...

Biertje?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53363528
DIe overwinning gisteren had ik ook echt ff nodig.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53363627
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Zooo, lekker naar de klote. Zondag lekker AZ-Ajax kijken en dan meteen daarna proberen een kaartje voor Bohemians 1905-Slavia te scoren. Op zekers dat ik zondag aan de zuip ga. Overigens al sinds dinsdag t/m zondag iedere dag aan de zuip en tussendoor gewoon nog naar werk gaan. Nog ff en je ziet het verschil tussen Sethje en mij niet meer, whehehe...

Biertje?
Lekker Sethj.. Erm.. Aanvoerder.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53364002
quote:
21/9/2007 - Vermeer verliest basisplaats aan Aerts
(Gepost door RvN)

BRON: Willem II

Kenneth Vermeer is na vier competitieduels zijn basisplaats bij Willem II kwijt. De aan de Brabantse club verhuurde keeper van Ajax raakt zijn plaats kwijt aan Maikel Aerts die zijn rentree maakt na bijna een half jaar blessureleed.
pi_53364326
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

Voorlopig speelt ie Stekelenburg niet meer uit de basis.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53364545
Is er nog geen Van der Wiel topic?

En terecht van Vermeer hoor, maakt een zwakke indruk in Tilburg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53364985
quote:

[..]

Logisch toch, Aerts is stukken betrouwbaarder.
That's all folks!
pi_53365273
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Logisch toch, Aerts is stukken betrouwbaarder.
Aerts kan in ieder geval harder roepen en bozer kijken.
pi_53365292
Dacht dat Vermeer het wel oke deed in Stilburg.

Derksen: "Ajax won zeer terecht, vond ik, in Zagreb. Doelpunt was een beetje lucky maar het zit Ajax ook weleens tegen dus alle credits voor Ajax."
pi_53365344
Had ik niet verwacht van hem, hij zit nu in de studio op rtl 7
AFC AJAX
pi_53365365
quote:

[..]

Dat ie uit de basis wordt gespeeld kan ik begrijpen, ben nooit zo onder de indruk geweest van Vermeer... maar dan niet door Aerts ongelofelijk wat zien al die clubs toch steeds in hem?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53365469
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het is te hopen dat Ten Cate dat nu ook is.
Twijfelgevalletje, ik hoorde dat ene Collin ook een supertalentje in wording bij Ajax is!
pi_53365919
Vecernji list, Kroatische krant:

'Wij zijn erg boos op die vreemde Nederlandse mensen, ze zijn erg wit en velen hadden alleen maar kaas bij zich. Het is ook voorgekomen dat die vreemde Nederlandse mensen met blokjes kaas begonnen te gooien. Eén blokje kaas trof een speler, na onderzoek bleek dit waarschijnlijk de voetballer Balaban te zijn, waarna hij zijn witte tegenstander uit het oog verloor en er spijtig een doelpunt werd gescoord. Wij vernemen dat deze treffer dus puur uit geluk is voortgekomen, door het blokje kaas op Balaban's hoofd. Na inspectie en kort onderzoek van verplegers bij Balaban, blijkt hij gelukkig geen blijvende schade te hebben opgelopen door het blokje kaas. Wel zijn de BBB erg boos over dit incident, zie foto: BBB steekt middelvinger uit naar gooiende kaasblokjeskoppen' Red.

Bron: http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2918496/index.do

jee.. het is toch wat (ook altijd) met die Ajaxieden
pi_53366014
Jezus wat een dom stukje zeg .
pi_53366082
Staat er toch echt, en mijn kroatiesch is erg goed
pi_53366188
Goede humor daar in Kroatie . Tering hej zeg. Net zo slecht als hun voetbal.
pi_53366222
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:42 schreef sweetgirly het volgende:

'Wij zijn erg boos op die vreemde Nederlandse mensen, ze zijn erg wit en velen hadden alleen maar kaas bij zich. Het is ook voorgekomen dat die vreemde Nederlandse mensen met blokjes kaas begonnen te gooien. Eén blokje kaas trof een speler, na onderzoek bleek dit waarschijnlijk de voetballer Balaban te zijn, waarna hij zijn witte tegenstander uit het oog verloor en er spijtig een doelpunt werd gescoord. Wij vernemen dat deze treffer dus puur uit geluk is voortgekomen, door het blokje kaas op Balaban's hoofd. Na inspectie en kort onderzoek van verplegers bij Balaban, blijkt hij gelukkig geen blijvende schade te hebben opgelopen door het blokje kaas. Wel zijn de BBB erg boos over dit incident, zie foto: BBB steekt middelvinger uit naar gooiende kaasblokjeskoppen' Red.

Leuke objectieve pers daar die zonder emotie hun stukje schrijven.
pi_53366330
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef Nashje het volgende:
Goede humor daar in Kroatie . Tering hej zeg. Net zo slecht als hun voetbal.
Wacht maar tot 4 oktober
pi_53366368
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef Blawh het volgende:

Leuke objectieve pers daar die zonder emotie hun stukje schrijven.
ja , dat doen ze wel meer.

Dit was de boosdoener die voor een doelpunt heeft gezorgd

pi_53366377
quote:

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:59:18 #100
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53366389
quote:

Ajacieden schat.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')