Dat is goed nieuws. Wordt je tenminste niet meer ingehaald door oude omaatjesquote:
Kan iedereen overkomen toch?quote:Op zondag 23 september 2007 20:39 schreef teigan het volgende:
Ik zou hier bijna goeiemorgen typen, maar het is al avond natuurlijk...
Goeienavond wordt het dan dus!
Gaaf hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx heeft zonet een proefrit gemaakt, en nog zonetter naar de eigenaar gemailed dat hij hem gaat kopen.
Oeh! Dat is een goede jaquote:Op zondag 23 september 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd Alex! Zal even nadenken over een naam, ik kom nu nog niet verder dan Jana. Of hoe heten al die oostblokdames ook alweer?
Daarin ben je niet de enige DaD, volgens mij hebben alle vrouwen daar wel eens last van..quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verbazingwekkend hoe ik bij het aantrekken van een outfit kan denken: oh, dit staat best leuk, en dat die gedachte binnen een half uur om kan slaan naar: jeetje Tinus, je ziet er níet uit.
De keren dat ik je zag, zag je er iig wel uit.quote:Op zondag 23 september 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verbazingwekkend hoe ik bij het aantrekken van een outfit kan denken: oh, dit staat best leuk, en dat die gedachte binnen een half uur om kan slaan naar: jeetje Tinus, je ziet er níet uit.
Dan moet je prioriteiten gaan stellen hè.quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh! Dat is een goede jaMaar dan kan ik mn dochter niet meer zo noemen natuurlijk
Nu ben ik iig weer onzeker.quote:Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef teigan het volgende:
[..]
Daarin ben je niet de enige DaD, volgens mij hebben alle vrouwen daar wel eens last van..
Een neef van me heeft iig zn hond Bruce genoemdquote:Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan moet je prioriteiten gaan stellen hè..
Naar DE Bruce?quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een neef van me heeft iig zn hond Bruce genoemdMaar das geen meisjesnaam, dus die kan niet.
Jazeker. is de neef die ook sexspeeltjes verkcoht btw.quote:Op zondag 23 september 2007 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naar DE Bruce?. Goeie neef.
.
Ik vind de naam Bruce iets te obvious om aan een eventueel zoontje te geven, bijvoorbeeld...quote:Op zondag 23 september 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jazeker. is de neef die ook sexspeeltjes verkcoht btw.
Sandra wilde onze dochter Geraldine Mercedes noemen, maar ik vind zelf Jana best wel veel mooierquote:Op zondag 23 september 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind de naam Bruce iets te obvious om aan een eventueel zoontje te geven, bijvoorbeeld...
Ik krijg korting bij een online sexshop via Do2..
Mijn ex had Lucretia Ophelia bedacht. Come on zeg.quote:Op zondag 23 september 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra wilde onze dochter Geraldine Mercedes noemen, maar ik vind zelf Jana best wel veel mooier
Redbad als naam voor zoon sta ik echter nog steeds achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |