G. Niaal!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vandaag zoeven op de snelweg naar Tilburg.. rijdt er ineens een blauw lelijk busje voor ons met een kentekenbordje tegen de achterruit met de tekst: IKSC. Jammer dat mijn mobiel uit de jaren 0 komt dus geen foto..
Het was een Duitsertquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga naar Duitsland en zoek dat busje!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga naar Duitsland en zoek dat busje!
quote:
Bakkes /madquote:
Hoe komen jullie ineens erbij om het zo te doen ipvquote:
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoalsquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe komen jullie ineens erbij om het zo te doen ipv?
ehmquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Zeggen jullie weleens "daap" tegen iemand, die iets lomps doet?![]()
dopke in mn broekquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... nee.
wel knurft, knöppel, lômpen boer, etc
of döpke, tegen iemand die iets stoms doet
Bij mij ook /madquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoals/cry is. Alleen zeggen we in een gesprek bij pakweg 50% van de regels
dus werkt het een beetje door.
Ah, vandaar!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op msn heet ie bij eer, cross en mij /mad. Net zoals/cry is. Alleen zeggen we in een gesprek bij pakweg 50% van de regels
dus werkt het een beetje door.
Ah, jammer...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... nee.
wel knurft, knöppel, lômpen boer, etc
of döpke, tegen iemand die iets stoms doet
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jammer...
Heb 2 jaar terug een foto gemaakt van een Duitser met "daap" op z'n nummerbord![]()
14quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:35 schreef OA het volgende:
Doe eensnaar mij op msn
Dan gaat ie ook onder /mad![]()
Daap zei ik toen ik 15 wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Zeggen jullie weleens "daap" tegen iemand, die iets lomps doet?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jammer...
Heb 2 jaar terug een foto gemaakt van een Duitser met "daap" op z'n nummerbord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |