Ik teken ervoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:46 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga voor een bloedeloze 0-0...
RIPquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef Kriebbel het volgende:
Zit er sterk aan te denken om heen te gaan
lekker dichtbij voor jullie in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef Kriebbel het volgende:
Zit er sterk aan te denken om heen te gaan
Toch nog steeds 7 uur rijden hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:49 schreef ASroma het volgende:
[..]
lekker dichtbij voor jullie in ieder geval
Joh, ik dacht altijd dat ze uit Stockholm kwamen tvpquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
In het Olympia-stadion in Helsingborg:
ik zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik verwacht Alves zijn eerste goal dit seizoen.
ik dacht dat jullie gratiz het stadion in mochten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over een halfuur de aftrap op RTL7!!!
Dat is toch helemaal niet relevant?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie gratiz het stadion in mochten?
Of jij nog in 010 bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant?
Ik dacht eerst dat ie tegen de schoen van de tegenspeler schoot... maar gewoon godse krom geschotenquote:
Ik vind hem er ook een beetje somber bij lopen.. Duidelijk niet in vorm.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ie tegen de schoen van de tegenspeler schoot... maar gewoon godse krom geschoten
Ik kom er dus net bij toeval achterquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Stil topic trouwens, weet men wel dat RTL7 het uitzend?
Het komt volgens mij niet helemaal uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
1-3
Thuis 3 goals weggegeven, de verdediging zou nu (enkele wedstrijden later) beter moeten staan, ondanks de slechte vorm waarin een aantal spelers verkeren. Ik geloof niet dat Helsingborgs veel gaat scoren. Daarnaast zijn we zelf aanvallend sterker met Matusiak en Alves ter beschikking. Dit mag niet meer mis gaan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het komt volgens mij niet helemaal uit.
Dieptriest inderdaad. Vooral Gianni Zuiverloon staat weer lucht te dekken. Bij goal 1 laat 'ie Larsson vrij lopen, bij goal 3 laat 'ie Omotoyoshi vrij koppen. Bij goal 2 was 'ie voor mij onzichtbaar en ook dat is meestal geen goed teken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het komt volgens mij niet helemaal uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |