Ik ben de hele dag vrij, dus ik vind het een mooie tijd. Ben ik ook weer een beetje op een normale tijd thuisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Half 8 is wel een debiele tijd.
Als je weet waarvoor het is zou je dat niet zeggen cachorro!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:29 schreef djstoffel het volgende:
wat een mooie kleur .....die arena, zeer toepasselijk!
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:33 schreef Rumille het volgende:
[..].
Doet pijn he, dat je clubje niet speelt.
Zielig ventje.
Rot alsjeblieft op uit dit topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.
Maar goed, DINAMO ZAGREB![]()
hij kwam tenminste nog bij de goal, en heeft al meer gescoord dan Makaay dus pleur op manquote:
Dinamo Zagrebquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op uit dit topic.
Mag ik je er aan herinneren dat als Dinamo Zagreb wint de kans groot is dat we twee Europese plaatsen verliezen en ook jouw clubje daar de consequenties van zal voelen, zeker omdat bij de top 4 eindigen de laatste jaren al een onmogelijke opgave bleek voor jouw club.... wordt een beetje moe van mensen zoals jij die clubliefde boven landsbelang plaatsen bij Europees voetbalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.
Maar goed, DINAMO ZAGREB![]()
Ik heb het een beetje gehad met Urby...die is me verdedigend veel te zwak voor Ajax 1quote:
Juist, 1e gedachte die ik net had is dat als er een tegendoelpunt valt dat een fout van Urby aan de basis ervan zal staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gehad met Urby...die is me verdedigend veel te zwak voor Ajax 1
makkelijke gok bij iemand die zoveel fouten maaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Juist, 1e gedachte die ik net had is dat als er een tegendoelpunt valt dat een fout van Urby aan de basis ervan zal staan.
Dat is inderdaad vragen op moeilijkheden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef BigFire het volgende:
pffff Urby en Colin in 1 en dezelfde actie DRAMATISCH
Wat zou dat hilarisch zijn als dat echt zou gebeurenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand een spons in die muil van Roelfs duwen, dank u
Alle reden toe.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:47 schreef BonJovi het volgende:
Collin man jezus die gast straalt onzekerheid uit
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zou dat hilarisch zijn als dat echt zou gebeuren
Huntela*blupblup*
hava naguila hava is echt iets voor de BBB's jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:49 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Het was toch gratis voor de toeschouwers vanavond? Is ook wel te merken. Je hoort alleen de Zagreb fans.
Wie van de 3 hoort er in dit rijtje niet thuis?quote:
Omdat ik niet pro-Ajax ben vraag je naar m'n leeftijd?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wie van de 3 hoort er in dit rijtje niet thuis?
natuurlijk weet ik dat........staat los van de opm. Reageer alleen op de kleur.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als je weet waarvoor het is zou je dat niet zeggen cachorro!
volgens mij hebben ze helemala niets in ROtterdam!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik niet pro-Ajax ben vraag je naar m'n leeftijd?
Stam had gewoon na Milan moeten stoppen. Voor die 2 KNVB-bekers had ie niet naar Nederland hoeven komen.
En dan word ik hier dom genoemdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze helemala niets in ROtterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |