quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Huysegems is geblesseerd idd.
Wat een prutsers.
Bochker, halve Duitser
Engeelar, Wellenber
Ja, live op TV Oost. 20:45quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:45 schreef Rikketik het volgende:
Wordt het eigenlijk weer gewoon op RTV Oost uitgezonden? De NOS kiest namelijk weer voor Ajax en AZ (vooral AZ zal er wel weer niks van bakken, maar ja).
Mooi werk van RTV Oost! ben eigenlijk wel benieuwd wat de kijkcijfers dan zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:45 schreef Rikketik het volgende:
Wordt het eigenlijk weer gewoon op RTV Oost uitgezonden? De NOS kiest namelijk weer voor Ajax en AZ (vooral AZ zal er wel weer niks van bakken, maar ja).
Precies. Bovendien speelt AZ de laatste tijd ook niet meer het goede voetbal wat we van ze gewend zijn en ook die Portugezen blinken volgens mij niet uit in positiespel. Terwijl FC Twente en zeker ook Getafe de laatste tijd vrij aardig voetbal laten zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap eerlijk waar niet waarom FC Twente niet wordt uitgezonden, maar wel overrated AZ (die van ons zelfs nog op de kloten krijgen) tegen die prutsPortugezen.
Die wedstrijd zit allang op slot, in tegenstelling tot de wedstrijd van FC Twente.
bron: rtvoostquote:Getafe opgeschrikt door vuurwerk
4-10-2007 19:11:31
De selectie van Getafe is woensdagnacht opgeschrikt door het donderende lawaai van vuurwerk.
Supporters van FC Twente staken rond twee uur een honderdduizendklapper af bij hotel Bloemenbeek in De Lutte, waar spelers en begeleiders van de Madrileense club van hun nachtrust genoten. Het Spaanse gezelschap toonde zich 'not amused' over de kwajongensstreek, maar kon de slaap tamelijk snel weer vatten. Getafe speelt donderdagavond in het Arke-stadion tegen FC Twente om een ticket om de groepsfase van het toernooi om de UEFA Cup. De Spanjaarden verdedigen een 1-0 voorsprong uit de eerste wedstrijd.
lekker lomp en onbenullig. paar kratten groene flesjes erbij!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
haha ja dat lijkt me wel echt iets voor Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |