als je maar wel de Hustler en die andere hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
En KUT UPC DAT TV OOST EN NOORD UIT PAKKET HEBBEN GEHAALD IK HEB VERDOMME NOG WEL HET 'EXTRA CHANNEL PACK'
NEE OOK NIET, CASEMA HEEFT ZELFS SPICE PLATINUM GVD IK HEB ALLEEN ZENDERS WAAR JE CUNT NOCH KONT ZIETquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
als je maar wel de Hustler en die andere hebt
Lees de andere commentaren eens. Dan zie je dat je niet de enige bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige waar de stream echt gewoon een soort van marteltuig is geworden door je brain te kicken elke 3 sec door steeds het beeld te laten bevriezen en weer verder en weer bevriezen etc...
Waar zie je dat ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
N'Kufo geeft een volle vuistslag, terecht dus
In het eerste beeld, van de achterkant kon je nog net zien.quote:
1-1 alweer, een nederlands team zou ook eens een voorsprong behouden zeg...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef djstoffel het volgende:
sukkel die kufo........................haha 01-groningen, nevland
ze spelen niet tegen bal op het dak 7 hoor.................quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
1-1 alweer, een nederlands team zou ook eens een voorsprong behouden zeg...
vind je..........ze blijven wel heel lang op dezelfde plaats staan....zit weinig tempo in.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef Edenoniphobic het volgende:
Twente speelt goed vind ik, mooi combinatiespel. Ondanks man minder.
Fiorentina is idd een waardige tegenstander... m'n frustratie komt meer van de wanprestaties van heerenveen en ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:19 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ze spelen niet tegen bal op het dak 7 hoor.................
Deze Sander staat ook weer uitstekend te keepenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef Poekel het volgende:
Tis dat we Sander hebben, anders was het niks.
kan m dat voorstellen...groningen en twente spelen wel goed. Of ze het gaan redden pffffffquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Fiorentina is idd een waardige tegenstander... m'n frustratie komt meer van de wanprestaties van heerenveen en ajax
Daarom des te meer pissed dat ik juist die wedstrijden niet kan zien dankzij UPC en kwaliteit streamquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:26 schreef djstoffel het volgende:
[..]
kan m dat voorstellen...groningen en twente spelen wel goed. Of ze het gaan redden pffffff
ja idd , of het moeten penalty's worden , ik zie hem dan nog wel een penalty stoppenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef Poekel het volgende:
Klopt, maar als Denneboom zulke ballen op zn eigen helft blijft verprutsen, kan Sander op den duur er ook niets tegen beginnen.
Tja, nu Ajax en Heerenveen eruit liggen, is de kans groot dat Twente wel wordt uitgezonden straksquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daarom des te meer pissed dat ik juist die wedstrijden niet kan zien dankzij UPC en kwaliteit stream
Dat hebben ze vanavond al gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef du_ke het volgende:
Kom op tukkers knallen!
Heb ook UPC , hier is de stream nu veel beter dan de vorige keer .quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daarom des te meer pissed dat ik juist die wedstrijden niet kan zien dankzij UPC en kwaliteit stream
heb t zelfde.........dat kut upc heeft tv oost en noord verwijderdt paar maanden geleden. stelletje mongolenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
FC omniworld tegen Steau Oenkiboenkiestan in de 1e voorronde van de intertoto in 2034 is ook interessant hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb t zelfde.........dat kut upc heeft tv oost en noord verwijderdt paar maanden geleden. stelletje mongolen
Heb nog wel o.a tv flevoland. Daar ben ik blij mee.
linkje?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef djstoffel het volgende:
stream van groningen doet t nog wel aardig by the way
zeg dat welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:34 schreef Eduard37 het volgende:
Come oonnnn kutstream
Vooral met die kutstream.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Godver ik ga dood hier
Niet doen, want je moet nog 30 minutenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Godver ik ga dood hier
Ik ben Graafschapsupporter met sympathie voor FC Groningen en Ajax, maar vanavond maak ik een uitzondering VEUR TWENN'Equote:
Laat maar, moet ik eerst sopcast installeren... rtv noord stream zend liever de studio uit want die kneuzen hebben de rechten geeneensquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef djstoffel het volgende:
staat hier tussen (sopcast)
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |