Niet echt nuttig hè, op een kilometer van het station.quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, tegenwoordig bouwen ze wel wat mooiere bruggen dan die standaard dingen. Hoop wel dat alles 200 km/u geschikt gemaakt wordt
.
Nope, het slaat op mijn culturele achtergrond.quote:Op zondag 23 september 2007 20:40 schreef Socios het volgende:
Woon jij in Preussen (bij Dortmund) btw?
Nu dusquote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
In Try before you die nu op ned3 gaan ze zo aan de noodrem trekken bij een trein omdat ze vinden dat je dat is een keer moet gedaan hebben in je leven.![]()
Ik ben benieuwd hoe dit overkomt op tv, maar echt positief effect krijg je niet van aan het aantal gevallen daarvan.
Het was Fles zijn ideequote:Op maandag 24 september 2007 10:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
goede god
1.5u wachten voor een treinritje van? 30 min?
Wat een idioten zegquote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
In Try before you die nu op ned3 gaan ze zo aan de noodrem trekken bij een trein omdat ze vinden dat je dat is een keer moet gedaan hebben in je leven.![]()
Ik ben benieuwd hoe dit overkomt op tv, maar echt positief effect krijg je niet van aan het aantal gevallen daarvan.
Netjesquote:
Neenquote:Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef Socios het volgende:
Nice, ik zie Kerkrade West op een oud stationsbordje en de spooraanduiding in het geel. Dat is de enige stationsaanduiding daar?
Jawel, die zijn erquote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef Socios het volgende:
Ik vroeg me al af of er überhaupt nog stations zijn in Nederland die niet de ´moderne´ stationsborden hebben.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:54 schreef Socios het volgende:
Zou kunnen ja, stond de vertrektijd ook al drie uur van de voren op de CTA? Zoals hier paar weken geleden:
[afbeelding]
Wat moet dat ding DAAR nou weer?quote:Op maandag 24 september 2007 15:14 schreef Socios het volgende:
Plan U 121 die even na half zeven daar binnen komt rijden uit de richting Deventer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |